3 September Brommersprint Genemuiden

gen05-xtreem.gif


Bij de finale @ Xtreem scooters staat dat S.Strigter 3x valse start had tegen van schie, waarom staat hij dan wel als 3e in het eindklassement???

Geld dat niet als diskwalificatie ?
 
Klopen denk ik wel meer dingen niet...

check top van js ding in eerste om loop en dan de tijd.... daarna rijdt hij 20km sneller en een langzamere tijd..
 
Tempelaars said:
ik verneukte de start

Aaah jij bent die gozer die mij naar huis stuurde ;)

Dat voor wiel van je ging btw als een gek tekeer in de rit om 3e/4e plaats, ik dacht hij gaat eraf......was wel even schrikken cker? of viel het mee..?
 
X.S.T.D said:
goed nieuws :p

240 fotos heb ik gemaakt van genemuiden ik dacht 130 maar het zijn er 240 +ralf+ +ralf+

heb de cd gekregen waar ze opstaan en ik post van vaanvond of morgen op forum het zijn er veel!!!

matthew

ja waren meer foto's dan je zij
ik ga zelf weer foto's maken op SMP als mijn scooter niet mee kan

spreek je snel weer
 
Sibo said:
Klopen denk ik wel meer dingen niet...

check top van js ding in eerste om loop en dan de tijd.... daarna rijdt hij 20km sneller en een langzamere tijd..

Dat klopt dus wel :D

Mijn neefje (Moise) dacht dat de finish 30 mtr ofzo eerder was, dus hij remde al af en kwam met 106 over de finish. Toch nog een 7,1 gereden.

Daarna had hij een slechte start (reactie) maar hield ie het gas langer open en dus was de top wel hoger maar de tijd langzamer.

Alleen klopt de eerste omloop niet, een top van 97 kan nooit en ook het verschil van 0.004 sec met romeo kan gewoon niet aangezien hij hem redelijk zoek reed...

Zoals je kan zien heeft mijn neefje alleen tegen v. Schie het gas opengehouden tot de finish en 122+ gehaald... :|
 
Joël said:
Zoals je kan zien heeft mijn neefje alleen tegen v. Schie het gas opengehouden tot de finish en 122+ gehaald... :|

No offence, maar het zal best wel hard gaan op dat ding :+
Dus de dranghekken zullen aardig snel op hem afkomen! :p
 
mijn scoot zat op 70 80 meter al inelkaar (vastgelopen)en ree ook nog met een kut start en 81 km per uur over de finisch 7.8 toch netjes jammer dat ie vast naaide voor de rest een lekker dagje gehad groetjes de kale
 
sprintfreakz said:
Aaah jij bent die gozer die mij naar huis stuurde ;)

Dat voor wiel van je ging btw als een gek tekeer in de rit om 3e/4e plaats, ik dacht hij gaat eraf......was wel even schrikken cker? of viel het mee..?


jah was nie echt schrikke maar wel klote dat ik moest remme.
want ging wel aardig tekeer jah.
 
Joël said:
Alleen klopt de eerste omloop niet, een top van 97 kan nooit en ook het verschil van 0.004 sec met romeo kan gewoon niet aangezien hij hem redelijk zoek reed...

Dit is ook te zien op het Jubbega-filmpje van 2004.. Het is me allang opgevallen, maar heb het altijd stilgehouden, om gezeik te voorkomen..

Die meeting heeft gewoon af en toe problemen.. een gat in de markt, voor het St.net-systeem!!
 
Back
Top