This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

3 doden zeewolde

heb dus net het stukje op hart van nederland gezien...

echt zieke shit dat die jongens daar dan onder die witte doeken liggen

R.I.P
 
kep et net gezien op sbs.. vreselijk om zo dood te gaan :X
sterkte voor alle mensen die 1 van deze jongens (goed?)kende..
 
InsaneMalebrain said:
Het kan zowieso geen wedstijd zijn als ze beide van verschillende richtingen kwamen..

dit is niet de strekking van het topic, maar hier moet toch even een correctie op volgen.

er bestaat wel degelijk een (gevaarlijke) wedstrijd/spelletje, waarbij je JUIST naar elkaar toe rijd. En dan kijken wie het laatst "durft" weg te sturen.

Beter bekent als Chicken.


Mare, net bij Hart van Nederland. Ze zijn dus frontaal op mekaar gebotst.

En politie weer zeggen: goed verlicht, breed etc. De foto doe toch echt anders bewijzen. Misschien maar een persbureau inlichten?
 
Zou geen gek idee zijn, dat fietspad is snachts echt levensgevaarlijk. Is ook niet de eerste keer dat er ongelukken gebeuren op die dijk!
 
Mjah ik ken 1 van die 3 gasten. Best een triest verhaal want afgelopen paar jaar zijn zowel zijn vader en moeder aan kanker gestorven. Echt zwaar kut dat het juist dat soort mensen moet overkomen :'(
 
Ik zie telkens zijn hoofd voor me.
Op de basisschool kwam hij gewoon altijd op me feestjes en ik op zijne.
Zijn vader is ook al overleden.. zijn moeder niet om even op z-town-aerox terug te komen.
Morgen een kaartje sturen en bloemen neerleggen.
 
Ik zag het op het nieuws gisteren...

Best relaxt allemaal... van die scooters was geen stukje meer heel...klap zal dus wel wel flink boven de 80km/h zijn gemaakt..
 
Nou wordt er wel weer zo'n ophef over opgevoerde scooters gemaakt maar als er iemand tegen een boom klapt met 200 op een 80km weg en samen met 2 inzittenden verongelukt, zie je een klein hoekje op pagina 5 van de krant....
 
Ik lees het net.... Te erg gewoon! Zoals gewoonlijk worden de scooters weer aangewezen van roekeloze rijders.... Nou niet op de foto's halverwege het forum is goed te zien dat het smal is en donker 's-nachts kan ik me erg goed voorstellen.... Ik kom er niet vandaan... Maar ik wil alle mensen die de jongens kende veel sterkte wensen en mijn medeleven betuigen.....
 
Echt heel erg dit.
Heb het al eens gezien, echt super kut als zon wit doek over zo iemand wordt gedaan, krijg er nog koude rillingen van. Enkel, dat was een ongeluk met een auto, waarbij de passagier verongelukte. Daar hoor je bijna nix van, terwijl die dik over de 100 ging, waar je 70 mag
 
Ik ben er net nog langs gereden met de bus.
Echt een klote gevoel krijg je dan.
Er liggen bloemen etc..
Die jongen uit Zeewolde had zijn nek gebroken en lag bijna boven op de dijk.
Die andere 2 jongens lagen bijna in het water de ene met z'n scooter op zich.
Echt te erg allemaal.
En wat doet de politie? Gelijk gisteren scootercontrole hier in zeewolde.
Het word hoog tijd dat ze wat gaan doen op de dijk.