This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

2fast 2 furious


Het is gewoon een film om hersenloos naar te kijken... zondag middag bijv
 
Originally posted by Folkert@MinaRally
Toch zal ik Vin Diesel missen. Hij was gewoon de gast van F&F. Woeste bikkel

Terwijl hij in mijn mening na xXx de stomste acteur werd, na Terminator Arnold natuurlijk |( :'(
 
Originally posted by DvO
die spider is toch bruter als die evo, kwa uiterlijk

in die making of vertelde die tyrese dat ie die spider zelf heeft ontworpen,

heeft ie oog voor dan he
 
vind die Spider echt zooo ugly....
Skyline is ook dom...zitten van die mini coper striping op 8P

alleen evo ziet er nog wel aardig uit..


het verschil tussen de eerste en 2de deel is
dat:

bij de eerste auto's gebruikt werden van verschillende eigenaren.

2de deel was er 1 ontwerper die veel
auto recyclede uit de eerste deel...
en die kerel heeft geen smaak vind ik.
 
Zit in 2f2f ook weer een modelletje à la de zwarte Dodge Charger uit part 1.... die auto ownde echt gewoon zo enorm... liet al die polyestherbakkies in het niets vervagen...
 
ik vind 2fast 2 furious echt vet .. het verhaal is ook gewoon goed, kheb gewoon divx film hier thuis via internet, maar in bios lijkt ie me wel vetter
 
Wie kan mij vertellen hoelaat de premiere vandaag begint??? of is het gewoon de hele dag... er was tog ook een scootermeeting ofzo tell me!!
 
ga maar pas over 4uur want ik zag een kameraad van mij net nog lopen in de stad en die gaat naar de priemere in rotterdam en dat is 2uur rijden dus. En scootermeeting heb ik nix over gehoord automeeting wel
 
Ik ben net trug uit R'dam en heb me ogen uitgekeken egt bruute wagens ik zeker ff de moeite nemen om langs te gaan als je kan, ik zet er binnekort wel een paar hiero neer ofzo maar het begon maar het begoen dus om 4 uur en de hoofdrol spelers komen om half 9 ff langswippen
 
Ik zat gister per ongeluk rtl boulevard te kijken toen vertelden ze dat die Paul Walker opnieuw rijlessen moest doen omdat ie tijdens die opnames illegaal een u-turn heeft gemaakt
 
Originally posted by KnakkerT
Uhm ,get a life?
Get heterosexuality

Wouter Neo's
Ik zat gister per ongeluk rtl boulevard te kijken toen vertelden ze dat die Paul Walker opnieuw rijlessen moest doen omdat ie tijdens die opnames illegaal een u-turn heeft gemaakt

Zag ik ook ja...Alleen snapte geen hol van het verhaal.