2fast 2 furious

Ik mag hopen dat er weer een Muscle car in voor komt anders is het weer te triest voor woorden. Ziet er allemaal leuk uit , maar realiteit is nergens te vinden.

Als er maar niet weer zon hype ontstaat op de weg van ik ben King of the road. Al die stakkers die met hun kadetje willen sjesen , maar t niet kunnen.
 
ben net trug, was bruutskie film :D

vooral het einde, iedereen weer buiten... vriend start scoot met neon, en bleek zeer interesant te zijn 8)
 
Ik kom er net vandaan :) en het is een redelijke film....
Ik vondt ook 1 beter, maar goed.

En DAMN! wat een GRUWELIJK lekker wijf is Eva Mendes...:P
 
Eva Mendes viel best tegen (ja dat vind ik ja. Ok leuk lichaam, maar dat hoofd...)

Maar goed ik kom er ook net vandaan in City Hilversum. Fuck recenies die geschreven zijn door 4+ ers. Die viel is gewoon chill en er zat zeker wel een verhaal in. Ik vond het wel een beetje Miami Vice 2003.
Het beeld is altijd vol met kleur en OMG die sound van die megaronkende V8 van die amerikaanse bak.
Ok veel dingen dat je denkt dat kan nooit, maar ach, het ziet er spectaculair uit. Toch was die Knalroze Honda S2000 het bruutst :P

Die "gekleurde" vlammen uit de uitlaten was ook wel nice trouwens.
 
Originally posted by Sanderrr!
Ik ga er vanvond heen, 20.50 zaal 1, pathé de munt
Lekker wat biertjes erbij en genieten maar 8)

doed, dan zat ik bij jou in de zaal! Ik zat voorin, we waren met een hoop scooters. Met neon enzo

1 Dragster (MHR 50, MHR pijp etc)
1 Sonic (Yasuni Z)
1 ICE LC (Yasuni R)
2 Fire Foxen (70 cc's)
1 DNA (Tecnigas, die snelle)
1 Aerox (Bidalot S2)

We kwamen een beetje laat de zaal binnen
 
er waren wel veel verschillen tussen deze 2 films, thema is natuurlijk zelfde (auto's), maar ik vond toch dat bij de 1ste film de auto's meer centraal stond. Bij de 2de film toch betere verhaallijn (voorzover die tevinden was.)
ik vind dit eigenlijk een normale aktie film, met iets meer jongeren die een btje stoer doen met auto's enzo...
zou vetter zijn als alles ietsje minder overdreven is, en ze er een serie van maken ofzo, of ff wat meer laten zien in deze film. het is gewoon leuk om te zien, maar ja, om er echt een bioscoop film van te maken....
 
Ben gister ook geweest en vond het een super film kan niet zegge dat die beter was dan de eerste maar toch een toppertje :D, en die Eva Mendes diez zeker lekker {!Damn That Girl Is Hot
 
ik heb hem wel al gezien zijn mooie autos & wijfen zijn ook niet slecht :~

maar ik vind wel dat ze wat meer trance/dance hadden mogen draaien want de meeste mensen in getunde wagens luisteren ernaar 1 keer een crx gezien maar die had zon pluizig interieur enzo 8P
 
Originally posted by stealth2000
idd wel erg veel rap in die film

het is en blijft een amerikaanse film en daar ligt Rap nou eenmaal beter! Past zogenaamd ook meer bij die 'subcultuur' daar denk ik :)
 
Mja techno beats ofzo vink ook wel tof bij dit soort films.. Eva Mendes... :*

Maar die skyline verdiende wel iest meer dan 10 min. Opzouten met je evo's, give me nissan! :eek:

T verhaal was idd btje lijp, t einde was ook "onbevredigend" (vooral voor die Brian :D )
 
Uhm, weet niet of ik dat mag vragen, maar stel dat er mensen zijn die er een DIVX van op hun pc hebben staan, zouden die dan even de exacte filegrootte kunnen geven :)
 
ik vind op zich een aantal auto's best wel vet, maar het hele 'nep' 'stoere' gedoe er rond nix :/

het ziet er allemaal zo 'gemaakt' uit etc...

net als die Biker Boyz
 
Originally posted by Razma
ik vind op zich een aantal auto's best wel vet, maar het hele 'nep' 'stoere' gedoe er rond nix :/

het ziet er allemaal zo 'gemaakt' uit etc...

net als die Biker Boyz

mja op zich wel maar blijft natuurlijk toch leuk om te kijken maar op zich is het gewoon een viedoclip van ongeveer anderhalf uur. en ze blijven maar schakelen, zoals in de panorama stond: het lijkt wel of ze op een japanse racefiets met 21 versnellingen zitten in plaats van een japanse import. (ongeveer)
 
Back
Top