2fast 2 furious

Ik vond de 1e film al erg tegenvallen [en daarin ben ik schijnbaar niet de enige, gezien de posts van sommige]... De 2e zal wel niet de moeite zijn, bovendien krijg ik m'n gf echt niet mee naar zo'n film... Kijk ik liever Gone in 60 Seconds ofzo...
 
gone in 60 seconds vind ik ook echt een uber film. ik ben echt gek op die mustang ( eleanor )
maar ik wil 2 fast 2 furious ook zeker zien. van de week stuk van gezien op TMF en ik vont best wel tof.
 
vind die neger die erin speelt zo'n kneus, wat een patsertje, in dat interview @ MTV, Tyrese heet ie ofzo? mja, kga dr niet heen, zonde van mn geld, kijk em wel een x @ video ofzo
 
Vond de 1ste niet echt vet... geinige auto's enzo maar daar blijft het wel bij... misschien dat ik 2 wel een keer kijk in de bios met ah-bonnen als ik toch niks beters te doen heb ofzo maar ik ga er niet voor reserveren oid...

ff offtopic: heeft iemand 28 Days Later gezien? zoja, was het de moeite? wat vond je ervan?
 
hmm ik wou wel gaan vond de eerste ook cool magoed dat komt echt door die auto's enzwo, bios is wel cool met de effecten en die geluiden van die auto's 8)
 
Originally posted by Rikkademous
hmm ik wou wel gaan vond de eerste ook cool magoed dat komt echt door die auto's enzwo, bios is wel cool met de effecten en die geluiden van die auto's 8)

tegenwoordig hebben de meesten een surroundset thuis ;)
 
jazekerz! ik ga ook!
naar antwerpen in Metropolis (20 min rijde :D)

deel 1 vond ik al kewl, zal deel 2 da ook wel zijn...
ej haagze, zet m maar op video :D
 
Originally posted by Vincento
Maak dan ff screenshot/ foto en post die ff hier, als je film kijkt.
Zien we t vanzelf, en als je dan weer met zon smoesje aan komt van camera is kapot/geen dvd speler dan weet ik t wel. Dus Show me

lezen kan best moeilijk zijn... :|

Originally posted by haagze sf2
Heb dvd brander jah maar zit nu op de pc beneden.
me eigen pc is
120 gig hd voor de 2e x in 3 maanden doorgebrand ofzo :S
krijg nu weer een nieuwe ( leven de gerantie )
 
Originally posted by haagze sf2
lezen kan best moeilijk zijn... :|

LoL je heb toch geen dvd brander nodig om screenshot te maken!
maak je toch ff foto van je tv als je m daar op draait met je dvd speler. Of heb je die niet? Heb je ook veel aan een dvd brander.
Maja boeie als je stoer wilt zijn ofzo met je praatjes dat je dvdtje hebt ga vooral verder |(
 
Originally posted by Vincento
LoL je heb toch geen dvd brander nodig om screenshot te maken!
maak je toch ff foto van je tv als je m daar op draait met je dvd speler. Of heb je die niet? Heb je ook veel aan een dvd brander.
Maja boeie als je stoer wilt zijn ofzo met je praatjes dat je dvdtje hebt ga vooral verder |(

Z'n HD is doorgefikt, knuppel... :|
 
Originally posted by Yaruni


ff offtopic: heeft iemand 28 Days Later gezien? zoja, was het de moeite? wat vond je ervan?

28 days later is vet! Ik heb m in screener vorm, als je van een beetje rauwe film houd istie gewoon goed :)
 
ik vind idd dat er niet echt een verhaallijn loopt in de film, mja het gaat mij eigenlijk om de auto's, en aangezien de auto's in deel 2 een stuk minder zijn, vind ik dat erg jammer....:D
 
Originally posted by Shadower
28 days later is vet! Ik heb m in screener vorm, als je van een beetje rauwe film houd istie gewoon goed :)


Hijs wel grappig, alleen een beetje te voorspelbaar (einde).
Wel een goed begin. Eigenlijk hadden ze gwoon die "infected" mensjes moeten slachten. Dus er had meer actie in gemoeten.
 
Back
Top