2fast 2 furious

Nu zitten er meer motoren in naar wat ik gehoord heb! Ik ga dus zeker kijken, want ik heb de eerste film al niet gezien :rolleyes:
Wel al enkele wagens ervan in het echt mogen bewonderen @ autosalon 8)
 
Kheb ook een stuk van de film gezien, het stuk wat ik gezien heb was wel uber phat.
Voor de mensen die em ook gezien hebben, dat stukje tussen die baardaap van de eerste film en een neger, is drag race en aan het einde van de straat moeten ze keren en dan weer terug. :P
 
Als ik tijd kan maken, dan ga ik hem zekerz bekijken in de bios.
anders kijk ik hem wel 4 a 5 keer op dvd. maarja, dan moet je altijd zo lang wachten
 
18 juni komt ie in belgie en de 19e in nederland (speciale premieres daar gelaten). Een vriend van me zou kaartjes reserveren voor morgenavond in Heerlen. Premiere met auto's en van alles maar meneer gaat niet omdat ie dan 7 maanden met z'n vriendinnetje heeft dus meneer heeft ook geen kaartjes gereserveerd!!!! godvergetese %$#%^&! maar ja daar vanaf gezien ga ik'm echt wel kijken! als het ff kan de 18e in belgie. Waar ik me wel al weer op voorhand aan erger zijn die idioten die als ze de film hebben gezien denken dat ze fucking schumacher zijn met hun kutbakjes!
 
Originally posted by haagze sf2
:| :| :| Dan heb ik hem toch lekker niet...:| :| :|

Maak dan ff screenshot/ foto en post die ff hier, als je film kijkt.
Zien we t vanzelf, en als je dan weer met zon smoesje aan komt van camera is kapot/geen dvd speler dan weet ik t wel. Dus Show me
 
ik moet nu wel naar de bios.
Heb van dienst geruilt met collega en zou hem dan ook meenemen naar deze film inruil daarvoor :D
 
Ik ga der ook zeker heen!! ik heb deel 1 (origineel) al te vaak gekeken kan er geen genoeg van krijgen... als je alvast wat bloedgeile cars wil zien van deel 2 klik dan ff op:

http://www.carstyling.net/gallery/index.php3
en dan onderaan bij het balkje "show all meetings" thefastandthefurious2 selecteren en dan moet je op "give me the stuff klikken.

veel kijkplezier mede2fast2furious verslaafden ;)
 
Last edited:
deel 1 is zeker vet ja , ik heb deel 1 ongeveer 20 keer gekeken , kan er geen genoeg van krijgen , dus k ga zeker wel naar de bio's.
 
Back
Top