::Michel::
Arrrg, I'm a Pirate
ik stem niet omdat ze tog niet doen wat ze beloven
ik denk dat ik gewoon weer op het CDA ga stemmen. Aangezien die het de afgelopen jaren qua economie zeer goed hebben gedaan. Verder hoop ik dat Wouter Bos(pvda) weinig tot zeer weinig stemmen krijgt, aangezien die in staat is om alles weer ongedaan te maken ,wat in de afgelopen 4jaar opgebouwd is. Wilders wil alleen aandacht trekken met punten van andere partijen.
En dat van Piet HEin Donner is een tactische zet, die na logisch nadenken nooit en te nimmer gehaald kan worden. En ik ben een voorstander van kernenergie. Plant in elke provincie maar eentje neer. Goedkoper en schoner kan je het niet krijgen.
Burgers hebben niet direct iets te maken met de economie, die kunnen ervan profiteren, dat wel.Jah die hebben het zeer goed gedaan qua economie
Je eens met dood normale burgers moeten praten, wat die al niet moeten doen om fatsoenlijk rond te komen
Weet ik maar stel dat je wel in NL zou mogen stemmen....In NL niet, ik stem alleen in België
Breedste schouder - zwaarste lasten principe is gewoon achterhaalt. Zijn genoeg mensen die 80 uur per week werken en daar een leuke boterham mee verdienen, terwijl andere lamballen te beroerd zijn om uberhaupt te gaan werken. Maar wel lekker links stemmen zodat je uitkering weer wat omhoog wordt geschroeft.
Op de schop ermee.
Breedste schouder - zwaarste lasten principe is gewoon achterhaalt. Zijn genoeg mensen die 80 uur per week werken en daar een leuke boterham mee verdienen, terwijl andere lamballen te beroerd zijn om uberhaupt te gaan werken. Maar wel lekker links stemmen zodat je uitkering weer wat omhoog wordt geschroeft.
Op de schop ermee.
Ik ga wilders stemmen , al is het alleen maar om een signaal naar die linkse sukkels te geven.
Want waar ze nu mee bezig zijn is gewoon belachelijk.
Ze helpen dit hele land langzaam om zeep