PetriK said:ik stem niet, of alleen waar me pa op stemt. Simpelweg omdat het me geen bal intereseert
Freezer said:Wilders stabiel? Denk dat daar de meningen behoorlijk verdeeld over zijn. LPF had Pim Fortuyn, iemand die al jaren aktief was op de achtergrond en goed wist waar hij het over had. Wilders van hetzelfde kaliber als Fortuyn? Naar mijn mening niet.
En ben met je eens dat kerncentrales nodig zijn, gezien de groeiende energiebehoefte van Nederland. Wat ook voor Nederland misschien een mooie oplossing is zijn energie-opwekkers in zee. Drijvende potons onder water die stroom opwekken door golf en stromingsbeweging. Helaas nog een dure oplossing, maar wel goed voor het milieu en vervuilt het uitzicht niet.
Alles wat Extreem is is slecht.
Extreem links,
Extreem rechts,
Extreem islam.
Scoot..
Gewoon links of rechts is niks mis mee, enkel ik voel me meer aangetrokken tot de rechtse kant van de politiek.
Juist ja, zo'n man kan eens een leider van het land gaan worden, die balkenende staat meer op de achtergrond met zijn keurige taaltje en fatsoenlijke gedrag. Wilders de nieuwe PF?gewoon wilders...dies recht voor zen raap en zegt waar het op staat zown man moet je hebben..
Ik weet niet of je het weer waar je het over hebt maar ten eerste wil Wilders helemaal niet regeren, dus is minister president sowieso uitgesloten voor hem. Daarbij is het natuurlijk logisch dat iemand die veel roept, of het nou wel of niet is waar het op staat, in de oppositie komt. Ten tweede kan je imo geen land leiden door te zeggen waar het op staat aangezien een land meer dan één mening heeft en daar dus tussenin moet gaan zitten.Juist ja, zo'n man kan eens een leider van het land gaan worden, die balkenende staat meer op de achtergrond met zijn keurige taaltje en fatsoenlijke gedrag. Wilders de nieuwe PF?