Ik wil energie besparen. Of dat nu geld kost of niet. mijn eigen economische belangen vallen in het niet voor die van onze omgeving.
Waarom, volgensmij zijn er toch echt levensgrote verschillen. Kijk alleen maar naar de rechtsspraak...
okey, dan heb ik je nu op het punt waar ik je wil hebbben...
Vertel wanneer doe je je motor/scooters weg?
Snelheidssporten zijn uit den boze...
Is dat het je waard?
Zoals een auto kopen die niet belachelijk veel zuipt, kijk naar een nieuwe Audi Q7 met z'n V12 TDI. Voor mij part heffen ze op dat soort auto's 50% extra BPM. Belachelijk gewoon.
Maar je kan beter eerst de energieopwekkende en zware industrie aanpakken deze zorgen voor meer vervuiling dan auto's. Ik zie zelf toekomst in water en windenergie in combinatie met kernenergie.
Er is Geen toekomst voor water en windenergie. Als blijkt dat nu maar 2,5% van het totale energie gebruik wordt opgewekt door deze bronnen, dan is toch duidelijk dat hier niet aan vast kan worden gehouden?
Dat is een paar pagina's terug ook al aangemerkt.
Alleen Kernenergie en op den duur kerndiffusie zijn bronnen die levensvatbaar zijn.
Als je degelijk electrische of waterstof weet ik veel scooter krijgt...koop ik er wel 1. Waterstof formule 1 bakken....kwestie van wennen. Zoveel hoeft er niet te veranderen hoor....kwestie van wennen...
ja.
(en met een beetje moeite kan het imo morgen beschikbaar zijn)
Een scooter die op waterstof rijd IS al beschikbaar
Hoe het pcies allemaal zit weet ik niet maar daar komt. binnenkort meer info over@ haagse_sf2
Waar wil je die voltanken dan?
Een scooter die op waterstof rijd IS al beschikbaar
Hoe het pcies allemaal zit weet ik niet maar daar komt. binnenkort meer info over