AriVidecci
Well-Known Member
Net CDA gestemd
Balkenende hield zich gister goed staande in het debat.Van mij mag hij nog 4 jaar zitten.
Balkenende hield zich gister goed staande in het debat.Van mij mag hij nog 4 jaar zitten.
Oke, waarom?Halsema is de bomb..
Ben de enige Groenlinks-stemmer hier...
EN BEN ER GVD TROTS OP .
Ik denk dat wanneer je verplicht moet stemmen er ook een hoop mensen tussen zitten die zomaar ergens op stemmen of mensen die zich er nauwelijks in verdiept hebben/iets vanaf weten.
Haha ik heb het exact hetzelfde als jij beleefd. Die gast van SGP was echt wazig zeg. Wat een ouwe lul. Snapte echt totaal niet wat ie moest zeggen. Maarja SGP stemmers blijven SGP stemmen, dus dat maakt niet uit.
Pastors vond ik erg goed ook ja, en Wilders nog sterker. Lekker met zn allen Pechtold afbranden.
Rutte en Bos waren bij Pauw en Witteman niet zo sterk nee, maar dat was ook gewoon een informeel 'bijkom' gesprek. Daar zou ik niet echt een meetlat naast houden als ik jou was.
voor mensen die niet willen werken,
Waarom zijn ze dan sterk? Iemand afbranden vind ik nogal simpel. Ik snap niet dat mensen iets zien in het geleuter van de heren Wilders en Pastors. Populistisch geblaat imo...
Ik blijf het verder jammer vinden dat het zo'n populariteitsrace is geworden...
Ga zodadelijk, ik heb dus ff n paar pagina's door zitte lezen van dit topic.
Had mn stem verder al bepaald. VVD/Wilders. Maar de stem gaat naar de VVD, simpelweg omdat je dan "strategisch" wat slimmer stemt .
Wat ik dus echt niet kan begrijpen is de mensen die links stemmen??
Hebben jullie niet in de gaten dat;
Een land op een economie draait?
Een gezonde economie ondernemers stimuleert ipv dwarszit?
Je het zogenaamde "globale opwarmen" niet tegen kunt houden door links te stemmen? Zo werkt de rest van de wereld niet. Plus dat het praktisch en idealistisch onmogenlijk is!
Als nederland een links kabinet krijgt de grenzen weer open gaan?
We nog jaren zullen klagen over het verneukte hypotheek-rente systeem?
Het zelfs onze economie kapot zou kunnen maken?
ach, zoveel mensen zoveel wensen....
stem SP! Hij was immers n lasser met mao als voorbeeld toen hij in de poltiek ging...
ja jij vind alles kort door de bocht:L als het niet naar jou oortjes is vind je iets kortzichtig, het is gewoon een feit dat 3/4 van de uitkeringen door volk is dat niet WIL maar wel KAN werken, dan heb je er gewoon geen recht op, sterf lekker.
idd, @ dennis...
Daarom mijn vragen aan die links stemmers, ik kan er met mijn verstand gewoon niet bij dat er mensen zijn die links stemmen!
Evenals mensen die niet gaan of partij voor de dieren stemmen...
Wat mij betreft zegt de verkiezingsuitslag gewoon iets over het...
wat heeft het ermee te maken dat ik mod ben? mag ik dan m'n mening niet geven? dat is pas kortichtig, dat eeuwige geblaat van je dat een mod alleen een vb functie mag geven, ik mag m'n mening ook geven, en dat ik gewoon.
Ik vind je opvattingen gewoon lame, je hebt gewoon een bord voor je kop. alles wat niet naar jou visie gaat is kut. klaar
Wat een onzin zeg. Je praat echt typisch over Links.
Economie hoeft niet de schaden, daar gaat het meer over.
Denk je werkelijk dat Linkse mensen minder willen verdienen of dat het economisch slechter gaat? Tuurlijk niet. Economische groei is alleen niet heilig. Het moet ten kostte gaan van andere dingen.
Het globale opwarmen is een groot probleem, waarover nog niet veel duidelijk is. Je kan op z`n minst op tijd opverstappen op alternatieve brandstoffen bijv. Ipv tot de laatste druppel opmaken...
Links Nederland opent de grenzen...*zucht
Als was Marijnissen een putjeschepper who cares? Het maakt tegenwoordig meer uit hoe je overkomt en wat je uitstraalt dan wat je achtergond is oid.
hehe,
Precies hetzelfde, ik kan er gewoon boos om worden dat mensen links gaan stemmen, vooral SP en al die crap. en dan willen ze nog beweren dat het beter voor nederland is..
Majah als je weer zoiets zegt, heb je het gelijk weer gedaan