he enrico die solex race is toch in aachtekerke of heb ik het mis en van breskens komen we ook met een paar mensen net als vorig jaar met karts,minibike's en een paar sprintscooters en het is best wel jammer dat het samen met lint valt of was je er anders toch niet naar toe gegaan.
Moah lijkt me ook niet echt verstandig om je bij elkaar gespaarde scootor hele dag in de auto te laten staan. Maarja zoveel jatmozen zullen er in ovezande ook niet zijn
was daar mis meej een scooter hele dag in een combo te laten staan. daar gaat hij echt niet kapot van hoor en in overzande kennen ze het woord stelen nog niet echt. heb zelf ook nog genoeg mensen bij me die wel een oogje in het zeil houden op de auto.
als we een afgesloten stukje hebben zet ik hem daar wel neer. kunnen mensen me sonic eens van dichtbij bekijken. in aagtekerke had raceland vorig jaar een afgesloten stukje terrein waar de sprinters stonden die demo gaven.
ja dat snap ik maar geen klein apart stukje dat met hekken is afgesloten waar de sprinters kunnen staan. en andere mensen er naar kunnen kijken. als er niet op gereden word. dus dat je niet de heledag op je sprinter moet zitten.