22 Mei demonstratie Brommersprint Ovezande (zeeland) !!

Ik wil wel langs komen met me Ice, en Naas ook wel met verlengde zip.

Cris (rooie top) en Tram mss ook wel...

Dat zijn echt mooie show scoots! Laat maar weten :)

Edit, d8 er net aan dat het dan sprintcontest Lint is en dat stond al langer gepland :$ Sorry :$

Weet ik maar is maar een uurtje rijden vanaf hier ;)

T lijkt me allebei leuk maar voor Lint hadden we al eerder gekozen...

Sorry :*

Klinkt op zich wel leuk Erik, en lopen moet dat ding ook wel aangezien het na Jubbega is, maar of ik serieus te nemen ben... :P

Als je aanbod nog geld, wil ik ook wel een rondje komen vlammen....

Alleen weet ik niet, OF je nog plek hebt, en OF je mij daar wil hebben ;)

Dus... geef maar een gilletje, zondag is opzich geen probleem...

Ik heb nu 13 man staan op het lijstje.. Is aardig genoeg zo.. Eventueel plek voor nog 1 iemand. Als er mensen uitvallen of wat dan ook dan zal ik het z.s.m melden..

uh aangezien blom zijn frame heeft verkocht en dus ws niet komt branden wil ik wel in zijn plaats :p weenie of ik serieus genoeg ben ? x|

edit, misschien heeft ie tegen die tijd al wel weer een andere machine... maar ik wel sowieso wel alst mag :P

Kunnen de deelnemers van wie ik het e-mail adres nog niet heb dit even PM'en a.u.b.. Is makkelijk als ik jullie wat info wil toe mailen of op msn wil toevoegen of zo..

Thnkz alvast..

ik ben eventueel ook wel beschikbaar aangezien ik uit goes kom.en mijn sprinter is tegen die tijd wel klaar.alleen valt niet in de xtreme klasse.eigenlijk zat lint in de planning maar als er een plaatsje vrij is dan zie ik wel een pm verschijnen :)

een leuk idee z'n demo sprint

heb het er gisteravond met sander over gehad. die vroeg of ik ook wou komen.
lijkt me zeer leuk. ik doe zelf ook mee aan de minibike races daarzo.

me sonic is waarschijnlijk dan al verlengt.

groeten uit borssele

Back