This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

22 Mei demonstratie Brommersprint Ovezande (zeeland) !!

Ik denk dan dat ik ook wel een kijke kom neme, dat lijkt me wel geinig. Mits de scooter dan helemaal in 100% status is. Ken dat, enrico?

wat is daar toevallig aan ? tis maar 12km...

ik kom MISSCHIEN wel ff kijken, en als andries wil nemen we wel zijn runner mee ofzo...

Enrico@Sprinter said:
Ja, we maken er gewoon een gezellig middag van! Bier op mijn kosten

In dat geval Maar leuk dat er zoiets wordt georganiseerd, ik ben wel van plan om te komen kijken

Leuk dat er ook een aantal zijn die van plan zijn om te komen koekeloeren

Nogmaals, vraag even of ik het ok vind of je meesprint.. Het is namelijk niet de bedoeling dat we daar met 30 man staan We hebben ongeveer 2x een half uur de tijd of zo.. Eventueel wat langer omdat we ook de dag mogen afsluiten (Burn-outs inbegrepen)

Lijstje tot nu toe:
Enrico
Sander3412
Sim
Marcie
C4rn/ Parle
RonaldV
Blom (waarschijnlijk?)
A-bizar (? ik wacht even op confirmatie van hemzelf)
Runner1987

Nog een aantal plekjes over dus..

Last edited:
Enrico@Sprinter said:
Lijstje tot nu toe:
Enrico
Sander3412
Sim
Marcie
C4rn
RonaldV
Blom (waarschijnlijk?)
A-bizar (? ik wacht even op confirmatie van hemzelf)

Nog een aantal plekjes over dus..

Runner1987 ???

Xtreme +ralf+ klinkt leuk... kan mn Runner weer reanimeren als t moet hoor

Last edited by a moderator:
is jammer maar alsk tijd heb kom ik wel kijken. ik vind dat je met scooter moet rijden en niet alleen voor een spritje uit de schuur trekt, wats the fun in that.

Streetglow-fox said:
is jammer maar alsk tijd heb kom ik wel kijken. ik vind dat je met scooter moet rijden en niet alleen voor een spritje uit de schuur trekt, wats the fun in that.
Omdat we mensen willen hebben die een "echte" sprinter hebben dus alles er op aan en af wat er niet hoort , iets wat gekeurt is volgends gangbare regelementen voor optimale sensatie en vermaak van publiek en zeker ook de veiligheid En daar hoort jou straatscootertje niet tussen ....

DJ: Is echt tyfus ver van friesland naar hier hoor.. En dat voor 2x een half uur sprinten.. Een slaapplaats kan ik je helaas ook niet geven aangezien ik zelf ook niet thuis pit

Erik.& Cunoh: Ik ben op dit moment eigenlijk nog opzoek naar mensen uit de Xtreme klasse..