Robinho.! Oude garde 6 April 2006 #82 nee srry..:X mijn cam is zo langzaam dat als ik klik dat de foto zich pas maakt als het betreffende opject al 200 m verder is ...:W
nee srry..:X mijn cam is zo langzaam dat als ik klik dat de foto zich pas maakt als het betreffende opject al 200 m verder is ...:W
melf #50 Well-Known Member 6 April 2006 #83 robinho said: nee srry..:X mijn cam is zo langzaam dat als ik klik dat de foto zich pas maakt als het betreffende opject al 200 m verder is ...:W Click to expand... daarom moet je ook met het object meegaan
robinho said: nee srry..:X mijn cam is zo langzaam dat als ik klik dat de foto zich pas maakt als het betreffende opject al 200 m verder is ...:W Click to expand... daarom moet je ook met het object meegaan
melf #50 Well-Known Member 6 April 2006 #87 ik zit alleen nog te wachten op een televisieploeg die de races gaat opnemen , dat is ook mooi
V Valentino... The RPM-squad 6 April 2006 #88 Ralf said: Panning Click to expand... Ow god.........+pippi+
Robinho.! Oude garde 6 April 2006 #90 dani said: of kortere sluitertijd nemen Click to expand... ik zal is gaan vogelen met de cam dan..
EW Iedabbajoe - # 33 6 April 2006 #91 Ziet er goed uit rob En dennis was ook aardig bezig zo te zien 8)
L lydje Well-Known Member 10 April 2006 #93 Scarface. said: bart niet zo min denken over lydje dan word ze pissed8) Click to expand... zo gauw word ik niet pissed! ik ben de rust zelve!!! het was trouwens wel leuk woensdag, ik zat lekker op de scoot! lekker muziekje op, helemaal geweldig! jammer dat ik na ongeveer 40 ronden wel een beetje moe begon te worden.
Scarface. said: bart niet zo min denken over lydje dan word ze pissed8) Click to expand... zo gauw word ik niet pissed! ik ben de rust zelve!!! het was trouwens wel leuk woensdag, ik zat lekker op de scoot! lekker muziekje op, helemaal geweldig! jammer dat ik na ongeveer 40 ronden wel een beetje moe begon te worden.