This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

22 Juli: Lelystad!

Nieuwe sucker gemonteerd en eindelijk op de bank geweest.
De friesche knollen zijn weg gejaagd en er staan nu gelukkig wat meer briesende volbloed paardjes klaar voor de voortstuwing

Hoop dat 't niet regent
 
nou zoals het eruit ziet wordt het dus waarschijnlijk wel wat buien die gaan vallen
50% neerslag op de ene site en de andere site's geven zelfs 70 % aan en max 4 mm neerslag. Dus ja het is afwachten
 
Ach t blijft vast droog :# want dat wil ik
2 weekjes terug nog ff getraind en me racescooter is nu omgedoopt tot reservescoot
Ging wel lekker...btje de sobwknakkers les geven
We zien t wel, gewoon btje chillen en wienig sleutelen t kampioenschap is toch al verkeken met 3 f*cking nullen! O-)
 
ik zal er ook zijn,met reserve blok! kwam vandaag achter dat de krukas lagers gaar zijn,(nu al):S

en niemand heeft ze op voorraad.

we zullen wel zien
 
als het wel regent kunnen we ook met zn allen op de tribunes gaan zitten en van die vieze aangebakken hamburgers eten.
hopen op zon want met regen rijden ze te langzaam zodat ik bijna mn puch ernaast durf te zetten
mzzl
 
hmm nieuwe carb gemonteerd en afgesteld scheelt echt veel op een 4takt..:+
we zien het allemaal wel op lelystad..
 


.. en wilco deed ook nog een leuk uitstapje ?
 
Zo...

Nu nog even stuurdoppen scoren ergens... want ik hoor net dat dit ook verplicht is :X...

Zo staat de brommer ervoor voor Lelystad..."





Let op het ingenieuze uitlaatsysteem, wat voor buitenstaanders & concurrenten onzichtig is gemaakt, maar voor insiders precies als professioneel afleestableau geschikt is 8P.
 

Attachments

  • racer2.JPG
    84.6 KB · Views: 242
  • racer1.JPG
    93.9 KB · Views: 242
maak je dat gat in je voorkap ook nog even ergens mee dicht.
mag als het niet anders kan ook met gaaaaaaaaaaaaz.