22 Juli: Lelystad!

jij komt altijd laat :+

nou altijd, ik ben pas 1 keer echt te laat geweest en dat was in amsterdam toen was iedereen al aan het rijden toen ik aankwam. Daar zijn ook die dikke boetes van. Voor de rest heb ik altijd mee gereden. Ik kom wel altijd vrij laat maar ik heb zoiets 9:15 is vroeg genoeg kwartier om in te schrijven en 3 kwartier om te keuren
 
ff wat vraagjes, weet niet of sommige mij hiermee kunnen helpen, hoop 't.
Ik ben redelijk nieuw in dit wereldje, ben 15, en wil beginnen met sprinten enz.

Yasuni 70cc open cup, dit betekent gewoon de 70cc klasse??
En de stage6 CUP, is dat de 50cc klasse? Of hoe zit dat nou..

Ook neem ik aan dat het helemaal vol zit, en je geen daglicenties aan kunt vragen?? Als dit anders is hoor ik 't graag ^^
Dit behoort tot de SBO als ik het goed zie, dus het behoort tot de jaarlijkse evenementen?

Bvd
 
nou altijd, ik ben pas 1 keer echt te laat geweest en dat was in amsterdam toen was iedereen al aan het rijden toen ik aankwam. Daar zijn ook die dikke boetes van. Voor de rest heb ik altijd mee gereden. Ik kom wel altijd vrij laat maar ik heb zoiets 9:15 is vroeg genoeg kwartier om in te schrijven en 3 kwartier om te keuren

Alleen zou ik er nu iets eerder zijn aangezien we als eerste moeten rijden. Scheelt toch weer 40 minuten tijd wat je anders zou invullen met het opzetten van je tent enz

hoe is het met de bandjes?

+ralf+

http://www.nu.nl/weer/

+ralf+

Stfu, dat gebeurt niet O-)
 
Alleen zou ik er nu iets eerder zijn aangezien we als eerste moeten rijden. Scheelt toch weer 40 minuten tijd wat je anders zou invullen met het opzetten van je tent enz
ohja goed dat je het zegt wij zijn als eerste aan de beurt, dan zal ik hem ook vast aftanken dan hoef ik hem alleen maar aan te trappen daar zo 8P
maar neuh joh ik heb niet zoveel op te zetten. Scooter uit de auto pak aan en weg wezen de rest kan later ook wel
 
Back
Top