lul niet. Met ADHD kun je gewoon rijden. er wordt nou net gedaan of ADHD het probleem was en dat hij nooit had mogen rijden. onzin.Originally posted by 4x2
Als die gast vanwege z'n ADHD zo z'n best deed om te ontsnappen, dan had ie gewoon nooit op de openbare weg mogen komen met iets meer dan een fiets.
Hoe idioot ie deed kun je niet goedpraten, d'r mag wel een logische reden voor zijn, maar hij had in de 1e plaats nooit in die situatie mogen komen: hij had dus nooit iets gemotoriseerds mogen besturen.
Maar dat is mijn mening.
En jah, hij nam die bocht wel netjes en sturen kon ie ook wel.
Originally posted by Boostah
Dus was opzich redelijk snel opgefokt en dat was de rede dat ie ook dus doorreed.
Originally posted by xearo
4x2, weet jij wel wat adhd is?
Originally posted by RemCOW
Wat een enoooorme aars die kerel met z'n RS. |(
Dat zat het nog toen hij die ochtend bij scheikunde aankwam... En ze reden niet in een volvo maar in een donkergroene astra..Originally posted by R@zzle
Best wel, maar hij wist wel steeds de Volvo achter zich te houden. Niet dat ik zeg dat dit verantwoordelijk was, integendeel. Hij heeft 't misschien gered, maar z'n hart moest zeker in z'n keel moeten hebben geklopt!
Originally posted by Lennox
kmja, zelf stop ik altijd voor cops. K heb geen zin in dat gezeik als ze achter me aan gaan. Vorige x begon er 1 gelijk uit zn raam te bleren "als je wegrijdt ben je van mij". Meestal krijg je dan een waarschuwing hier, en mag je verder
[edit] [edit]
Het stukje van die jongen zonder helm was dus op URK... daar rijd IEDEREEN zonder helm en de politie doet daar NIKS aan...
De agent in de auto is mijn overbuurman en weet dus dat er in URK zonder helm gereden word en hier in Emmeloord MET... Hij is dus speciaal voor dat gedoe naar Urk gereden...
Ja uh naast mijn overbuurman woont nog zo een buurman... oftewel 2 motorpolities en wie gaat er lekker op zondagmorgen testritjes makenOriginally posted by Sushi
ben jij ff blij met zo'n buurman
Dat zat het nog toen hij die ochtend bij scheikunde aankwam... En ze reden niet in een volvo maar in een donkergroene astra..
En volgens mij had ie eerst niet eens door dat het politie was als je zijn verhaal hoorde...