ik snap nog steeds die ketting niet. heb er ff over nagedacht maar het maakt niet een logische indruk. Jij hebt een ketting over de weg heen gehangen zodat zij niet verder konden rijden? please correct if I'm wrongOriginally posted by Sjoerd
Trouwens, bij mij vbleven ze gewoon jagen in het centrum, andere keer was op industrieterrein, helaas voor hun kende ik dat te goed en wist ik een mooie ketting te hangen over de weg
.
Originally posted by DNA-Menno
Uitgezonderd, de eerste meting in ede
Originally posted by marbossi
ik snap nog steeds die ketting niet. heb er ff over nagedacht maar het maakt niet een logische indruk. Jij hebt een ketting over de weg heen gehangen zodat zij niet verder konden rijden? please correct if I'm wrong
Originally posted by Sjoerd
Neej gek...
Ik reed daaro ergens, was net aan het "toppen" (100 digi ofzo) en toen boog ik af industrietrrein op, ik rij daar beetje achtervolgd, circeltjes gemaakt, en toen dachti k aan zon bedrijfin de buurt, die zon ketting hebben gespannen, eje kunt ook ACHTERlangs bij dat bedrijf, en met fiets of scooter kun jeo m die ketting heen. Dus ik er omheen en wout stond daar volop op de rem, en stopte nog net op tijd voor die ketting, toen ben ik ff half stil gaan staan en gaan zwaaien. En via de achteruit ingeang weggereden, die zij dus waarsch. niet wisten, en anders waren ze er toch te laat
Originally posted by marbossi
ik heb ook ADHD en hoef geen toestemming te vragen om te mogen rijden ofzo. Daar heb je tegenwoordig Ritalin voor:W Ook klasgenoten zonder ADHD willen die pillen voor tentames enzow.
En eraf trappen, yeah wright, ik rij met 80 en dan trappen ze me eraf, ik dood om boom heen gekruld maarrrrr hij heeft me hoor!! :|
geen zin om hele discussie aan te gaan maar ADHD wordt vaak verkeerd begrepen en als je er moeilijk over loopt te doen denken mensen alleen maar van, heeft die een probleem ofzo? nee dus.Originally posted by KOBUS
Trots op je adhd ofzo:| ?
Sorry dat ik het zo zeg, maar zo komt het wel over, mensen die echt adhd hebben of een vorm ervan lopen er echt niet zo mee te koop als hij doet..............
Sorry maar moest er ff uit.............................0?
Pff ik moet het nog zien gebeuren in naaste omgeving. (zal niet meer gebeuren) En van zon kerel neem je natuurlijk niks aan. En eraf trappen, yeah wright, ik rij met 80 en dan trappen ze me eraf, ik dood om boom heen gekruld maarrrrr hij heeft me hoor!! :|