This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

22:00 blik op de weg

Originally posted by xearo
zo zie je maar weer, je gaat juist roekeloos rijden door meneer agent. als dewouten niks deden dan was er niks mis met die rs
wat is dat voor onzin? als jij had gestopt head je een boete voor snelheid een een waarschuwing gekregen meer niet. Je kiest er zelf voor om weg te rijden. Maar die rs was echt errggg! slingerend over prov.
Maar ff over technische, hij zou er veel geld in gestoken hebben en dan nog steeds 80km/u gaan?

Tja plaatje kunnen ze niks mee tenzij je een misdrijf pleegt zoals daar dus denk ik?? Kijk ik ben namelijk ook een keer vet achternagezeten, 2x zelfs, nooit iemand aan de deur gehad.

Trouwens, bij mij vbleven ze gewoon jagen in het centrum, andere keer was op industrieterrein, helaas voor hun kende ik dat te goed en wist ik een mooie ketting te hangen over de weg

Oja ik hoor net van Boostah dattie door een acute hersenbloeding was gevallen. Niks onverantwoord dus, typisch weer ozn opgeblazen verhaal.

Originally posted by marbossi

Maar ff over technische, hij zou er veel geld in gestoken hebben en dan nog steeds 80km/u gaan?

Hadden we het op IRC ook al over, zal wel goude ventieldopjes enzo hebben 8)

die wouten willen brommers gewoon een slechte naam geven.
Ik bedoel hoeveel autos rijden er nou te hard(bijna alle). De politie rijd er meestal gewoon langs. Terwijl ze weten dat een auto veel gemakkelijker aan te houden is dan een scooter.

ALS ze je plaatje zien en noteren dan ben je de klos..... ze doen het echt, heb het aan een motorwout gevraagd toen ik gepakt was en als je niet wilde stoppen dan dan zou ie je van je scooter trappen, zo vertelde ie het me.

De jongen op de RS is een goede vriend van me... kon heus wel rijden...

Had last van ADHD (had toestemming van dokter enzo voor rijden) Dus was opzich redelijk snel opgefokt en dat was de rede dat ie ook dus doorreed.

De crash kwam door een spontane hersenbloeding die iedereen zou kunnen krijgen...

Pff ik moet het nog zien gebeuren in naaste omgeving. (zal niet meer gebeuren) En van zon kerel neem je natuurlijk niks aan. En eraf trappen, yeah wright, ik rij met 80 en dan trappen ze me eraf, ik dood om boom heen gekruld maarrrrr hij heeft me hoor!! :|

ik heb ook ADHD en hoef geen toestemming te vragen om te mogen rijden ofzo. Daar heb je tegenwoordig Ritalin voor:W Ook klasgenoten zonder ADHD willen die pillen voor tentames enzow.

wat een onzin verhaal, ze kunnen je gegevens niet krijgen van de verzekering voor een verkeersovertreding

die kerel in die calibra was zeker, een sukkel.

"Jij had vast niet zo'n auto als mij toen je 18 was"

en

"Maar ik heb inzicht en heb deze auto 100% onder controle"

Wat een nerd!
Tijd dat hij in een greppel belandt en zijn lesje leert!

k heb ook zitten kijken, dat stukje met die rs zette me eigenlijk wel aan t denken, maar nu hoor ik dat ie "gewoon" een hersenbloeding heeft gekregen ---> daaruit vloeit natuurlijk ook die coma.

mja, zelf stop ik altijd voor cops. K heb geen zin in dat gezeik als ze achter me aan gaan. Vorige x begon er 1 gelijk uit zn raam te bleren "als je wegrijdt ben je van mij". Meestal krijg je dan een waarschuwing hier, en mag je verder

[edit] calibra dewd was idd echt te erg, hij dacht echt dat ie de man ermee was. K zat echt te hopen dat die politiegast het een "kampwagen" zou noemen . Maar t werd een "boomklevertje". [edit]

Originally posted by xearo
wat een onzin verhaal, ze kunnen je gegevens niet krijgen van de verzekering voor een verkeersovertreding

zo vertelde die wout me het....ok het klopt dus niet dus dan kan ik netzogoed zonder plaatje rijden :? en dan plaatje in me buddy doen ofzo...... onzin eigenlijk dta het erop moet dan

Kij kdas psychologisch, die agent deed gewoon zo irritant, en die kerel wil zich op dat moment niet laten kennen voor die vriend, als je het hem op een ander moment vraagt geeft ie toe.

Echt, die gast maakte op een gegeven moment gewoon een grapje, en die agent ging zo SAAI en DEBIEL eropin. Als een soort naschop. Dat moet ie dan niet doen, als hij een grapje maakt geeft ie in principe toe en accpeteert ie het. Maar die agenten zijn zo dom en A - sociaal. Dat ze gewoon de norse zuurpruim uit lbijven hangen. (uitzonderingen daargelaten)

Ik weet wat je bedoeld.
Hij zei toen zoiets als, "Als we daar een discussie over gaan voeren, krijg jij een hele beroerde avond" net teveel van het goede vind ik.

Het lijkt me de laatste tijd steeds leuker om cop te zijn, natuurlijk wel veel scooters matsen.
En dan wel cop op een motor he, en in de winter in de auto.
iig niet op zo'n achterlijke vivacity of zenith.

Het stukje van die jongen zonder helm was dus op URK... daar rijd IEDEREEN zonder helm en de politie doet daar NIKS aan...

De agent in de auto is mijn overbuurman en weet dus dat er in URK zonder helm gereden word en hier in Emmeloord MET... Hij is dus speciaal voor dat gedoe naar Urk gereden...