wat is dat voor onzin? als jij had gestopt head je een boete voor snelheid een een waarschuwing gekregen meer niet. Je kiest er zelf voor om weg te rijden. Maar die rs was echt errggg! slingerend over prov.Originally posted by xearo
zo zie je maar weer, je gaat juist roekeloos rijden door meneer agent. als dewouten niks deden dan was er niks mis met die rs
Originally posted by marbossi
Maar ff over technische, hij zou er veel geld in gestoken hebben en dan nog steeds 80km/u gaan?
Originally posted by Sjoerd
Tja plaatje kunnen ze niks mee tenzij je een misdrijf pleegt zoals daar dus denk ik?? Kijk ik ben namelijk ook een keer vet achternagezeten, 2x zelfs, nooit iemand aan de deur gehad.
Trouwens, bij mij vbleven ze gewoon jagen in het centrum, andere keer was op industrieterrein, helaas voor hun kende ik dat te goed en wist ik een mooie ketting te hangen over de weg
Oja ik hoor net van Boostah dattie door een acute hersenbloeding was gevallen. Niks onverantwoord dus, typisch weer ozn opgeblazen verhaal.
Originally posted by SR Max Biaggi
ALS ze je plaatje zien en noteren dan ben je de klos..... ze doen het echt, heb het aan een motorwout gevraagd toen ik gepakt was en als je niet wilde stoppen dan dan zou ie je van je scooter trappen, zo vertelde ie het me.
Originally posted by SBK 2001
rs maakte die rotonde wel mooi btw :W
die dewd in calibra was echt de ultieme kuttekop!
ik heb ook ADHD en hoef geen toestemming te vragen om te mogen rijden ofzo. Daar heb je tegenwoordig Ritalin voor:W Ook klasgenoten zonder ADHD willen die pillen voor tentames enzow.Originally posted by Boostah
De jongen op de RS is een goede vriend van me... kon heus wel rijden...
Had last van ADHD (had toestemming van dokter enzo voor rijden) Dus was opzich redelijk snel opgefokt en dat was de rede dat ie ook dus doorreed.
De crash kwam door een spontane hersenbloeding die iedereen zou kunnen krijgen...
Originally posted by xearo
wat een onzin verhaal, ze kunnen je gegevens niet krijgen van de verzekering voor een verkeersovertreding
Originally posted by Sjoerd
Kij kdas psychologisch, die agent deed gewoon zo irritant, en die kerel wil zich op dat moment niet laten kennen voor die vriend, als je het hem op een ander moment vraagt geeft ie toe.
Echt, die gast maakte op een gegeven moment gewoon een grapje, en die agent ging zo SAAI en DEBIEL eropin. Als een soort naschop. Dat moet ie dan niet doen, als hij een grapje maakt geeft ie in principe toe en accpeteert ie het. Maar die agenten zijn zo dom en A - sociaal. Dat ze gewoon de norse zuurpruim uit lbijven hangen. (uitzonderingen daargelaten)