This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

2010 heeft eigen sneeuw hé

Hier (Onder Maastricht) sneeuwt het nog steeds sinds gister.. Maar nu best hevig Ligt alweer een cm of 3/4 erbij.. Maak straks als ik wakker ben wel een feuteuu :*

Vanochtend er niet langer over gedaan dan normaal gesproken (Eindhoven - Zeist) zag net dat het nu niet te doen is met files...

Tom lievense belde drnet, hij rijd 20 kilometer per uur op de snelweg
Ik gaf hem nog de fijne boodschap dat hij over een afstand van 20 kilometer tot 1,5 uur vertraging moet verwachten

Hier in Zeist ligt alweer een leuk bedekkend laagje... De avondspits zal wel weer een ramp worden...

Reed vanmorgen om 06:15 weg vanuit Europoort richting Sliedrecht. 54km over de N15/A15.. Was in 35 minuten thuis, was gelukkig nog niet zo druk en er was goed gestrooid

Andere maat heeft een paaltje kunnen vinden met de voorbumper. Geen enkele schade, echt mazzel gehad. Het heeft hier vanaf dat ik wakker werd om 8 uur tot een uur of 1 gesneeuwd. Morgen gaat het wel dooien geloof ik.

Het is nu gelukkig niet meer zo verschikkelijk koud zoals de afgelopen twee nachten. Wind weg en de gevoelstemperatuur is gelijk 10x beter

Ik vind de sneeuw wel een beetje gaar, je kan er niks mee, het is een beetje poeder achtig
Beetje jaloers op Mark, lijkt me echt vet om nu met een quad te rijden. Hier op het industrieterrein kun je een soort van circuit rijden en met sneeuw zijn daar in de avond ook altijd auto's en soms een quad, mooi om te zien.

Vandaag staat er op het werk een quadje (50cc minarelli kort) die lopend gemaakt moet worden Als die aan de gang is eens even uitvoerig mee proefrijden hahaha

Moet hier (Rotterdam) zo los gaan. Ben benieuwd .

Gister met de A6 Quattro 3.0TDI van me pa wezen spelen.. Dat gaat leuk

Ennnnn los! Gaat hier al goed tekeer (Berkel). En ik moet zo richting Kralingen via de Molenlaan;( Zal wel huilen worden...