2010 heeft eigen sneeuw hé

ru1vs7.jpg

Zat nog te denken om met de auto naar Amsterdam te gaan vandaag, gelukkig toch maar de trein gepakt..

Net naar Alkmaar op de heenweg 45 minuten vanwege die lui die echt veeeel te langzaam gaan rijden. Terugweg 20 minuten. :P

Ik was in Middelburg bij een maat en we gingen even roken, toen we buiten kwamen zag het wit. Dus nog even een beetje in de auto lopen kloten op een groot verlaten parkeerterrein. Alleen had ik nog iets teveel grip. Kom ik weer bij mij in de wijk, 1 spekgladde spiegel. Uitgerekend de laatste 500 meter nog 2 x tegen een stoepje aangezeten, de weg loopt namelijk redelijk bol. Ik heb hem gewoon in zijn 2 met heel weinig gas een beetje laten rollen wat ik heb geleerd bij mijn lessen, maar het hielp niks. Maar hopen dat er niks kapot is van mijn stuurinrichting.

Scooter gaat anders ook wel lachen om mee te spelen, om mee te rijden totaal niet want je vliegt alle kanten op :P Denk dat een off the road motor oid ook wel leuk is. Quad + sneeuw is gewoon baas :W

Scooter gaat anders ook wel lachen om mee te spelen, om mee te rijden totaal niet want je vliegt alle kanten op :P Denk dat een off the road motor oid ook wel leuk is. Quad + sneeuw is gewoon baas :W

Heuj goed idee. :P Zo'n ding heb ik ook nog in de schuur. :7

Straks maar eens uitlaten. :#

Hallo waarom gaat die sneeuw weg. De straat is nu al weer gewoon ''normaal''. Hoewel k op weg naar de fysio wel 76 x heb gegild omdat k bijna op mn plaat ging.

Gisteraaf moeten werken toen alles in Rotterdam naar beneden viel :P

Leuk joh met een truck van 15 ton in de sneeuw met slicks :D lekker glijden.

Nu is alles ook al bijna weer weg.

Ja.

Ik bedoel ook niet dat zomer banden 'beter' zijn o.i.d.

Natuurlijk zijn winter banden veiliger, maar met zomer banden kun je je, ook al heb je meer risico op ongelukken, best redden, mits je je verstand gebruikt.

Precies ja:+:+:+:+, ik ben vorig jaar wel 10 x in de rondte gegaan met mn zomerbandjes, en dat terwijl ik stapvoets reed. RWD ftw:W:W

Ideaal ook, afremmen voor een afslag/rotonde. Achterkantje brak gelijk uit :o

met deze temperaturen heb je met een zomerband totaal geen grip, het rubber is keihard.
ook het (lijn)profiel op een typische zomerband is totaal ongeschikt als er sneeuw of ijzel ligt.

Back