Zijn er nog van die mensen die 30 gaan rijden op 80 km/uur die helemaal sneeuwvrij zijn. Als je dan zo bang bent kan je maar beter niet op pad gaan vind ik.
Ik rij gewoon overal verantwoord door, hier en daar iet wat dwars vind ik wel lachen.
agh die paar dagen in het jaar. Beter mensen die TE langzaam rijden dan mensen die hard rijden en ineens keihard op de rem gaan omdat er een stuk weg aankomt die wel zichtbaar glad is.
Als je je auto op een dot rijd, dan denk je...waarom reed ik niet gewoon uber traag.
Zie trouwens veel vrachtwagens volgas over de linkerbaan, alles voorbij knallen. + ook nog eens 20cm sneeuw op het dak.
1 grote stuifsneeuw bende die ze achterlaten en zag eind vorige week vaak dat er hele ladingen sneeuw afvielen.
Ik (en de rest van de auto's ) reden op dat moment +/- 70 en die vrachtwagens knalden alle auto's met 80+ voorbij.
Daar zou ik me meer zorgen om maken.
geef een oplossing om het sneeuw eraf te krijgen dan?
als vrachtwagens 80 kunnen rijden dan kunnen personenwagens dat ook makkelijk!
mensen zijn echt veel te bang en daarbij komt , met 25 km/h wordt het zout niet ingereden dus blijft het liggen.
jah een vrachtwagen kan dat wel, wel eens in een vrachtwagen gereden?
rijd in sneeuw heel anders/beter als een personen auto.. glijd ook minder snel, zelf remmen vind ik beter gaan als in me auto. ook omdat je gebruik kan maken van motorrem ed.
een vrachtwaggenchauffeur is ook verplicht om z'n auto te ontdoen vaan sneeuw waar mogelijk! helaas zijn er genoeg die dit niet doen.
ff hard rijden en flink remmen, helpt al vaak .
geef een oplossing om het sneeuw eraf te krijgen dan?
als vrachtwagens 80 kunnen rijden dan kunnen personenwagens dat ook makkelijk!
mensen zijn echt veel te bang en daarbij komt , met 25 km/h wordt het zout niet ingereden dus blijft het liggen.