This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

2010 heeft eigen sneeuw hé

Hier in Valkenswaard (onder Eindhoven) ligt echt maar een cm ofso. Heb dit jaar al veel erger gehad iig.
Als de treinen morgenavond maar rijden!x|:X

Zo ziet onze hond er ook altijd uit nadat ie in de sneeuw heeft gelopen, overal hangen sneeuwballen aan hem

Hier in Groningen nog vrij weinig sneeuw, wegen prima begaanbaar etc..

hier (utrecht) zeker bijna 20 cm sneeuw, moet vanavond op wintersport met de auto, en alle snelwegen rond utrecht staan vast...

hier (utrecht) zeker bijna 20 cm sneeuw, moet vanavond op wintersport met de auto, en alle snelwegen rond utrecht staan vast...

wachten tot na 12'en. Kan je zo doorkarren.
Ben je iets te laat op wintersport, maar scheelt frustraties.
Als je morgen effe belt dat je vertraging hebt, vinden ze dat echt niks erg hoor

Wij hebben vanmiddag maar een vrachtwagen langs laten komen die wat strooizout op de sloop heeft gestrooit, viel niet meer te werken/lopen. Ook niet normaal wat ze ervoor vragen daarvoor, maar het is voor ieders veiligheid.

Hier in Vlissingen ook in enkele uren tijd 20 centimeter gevallen en het sneeuwt nog steeds.
Ik reed op de snelweg en heb op den duur maar alleen mijn stadlichten aangehad omdat ik zo verblind werd door de weerkaatsing. Ik heb ook puur op de lichten voor me en op de hectometerpaaltjes gereden, ik had werkelijk geen zicht en idee waar nou eigenlijk de stroken waren. Mijn auto staat ook lekker beun hier geparkeerd, maar 10 minuten proberen was ik het beu. Glij namelijk steeds weg door de bolling van de straat.
De poort kreeg ik niet geheel open, daarachter lag wel een centimeter of 10 extra.
Ik heb het nog nooit zo erg gezien hier, echt niet normaal.