R-R5 papaya puree 16 December 2010 #201 Na heel veel regen sneeuwt het hier in Amsterdam nu behoorlijk. Blijft helaasch niet liggen ivm natte ondergrond!
Na heel veel regen sneeuwt het hier in Amsterdam nu behoorlijk. Blijft helaasch niet liggen ivm natte ondergrond!
snackie Date screw up crew 16 December 2010 #202 hier in Asten regen/sneeuw beetje door elkaar, gelukkig blijft er niks liggen van die zooi
j0enne Well-Known Member 16 December 2010 #203 Hier regent 't verdomme al echt heel de tijd. 's Morgens met de fiets naar school, nat. Terugweg, zeiknat.
Hier regent 't verdomme al echt heel de tijd. 's Morgens met de fiets naar school, nat. Terugweg, zeiknat.
El-Toro Membert. 16 December 2010 #204 Van school naar huis had ik regen, hagel, nattesneeuw en uiteindelijk sneeuw:| Nu gestopt
Tom.#86 TKT! 16 December 2010 #205 hier, bergen op zoom, regen en sneeuw door elkaar. Wel al wat glad hier en daar.
RobertV Verrekte Mongol 16 December 2010 #208 [5th] Douwe said: Vanmorgen aardig aan het glijden geweest in Best. Hilversum was alleen natte drap. Click to expand... Best? Wat doe jij nou weer in Best?
[5th] Douwe said: Vanmorgen aardig aan het glijden geweest in Best. Hilversum was alleen natte drap. Click to expand... Best? Wat doe jij nou weer in Best?
Roel. Well-Known Member 16 December 2010 #209 Ik meen dat hij in Oirschot gestationeerd zit als Legerdude. Kwam vandaag nog een hoop militairen tegen rondom Oirschot die aan het marcheren waren in de regen, restecpa.
Ik meen dat hij in Oirschot gestationeerd zit als Legerdude. Kwam vandaag nog een hoop militairen tegen rondom Oirschot die aan het marcheren waren in de regen, restecpa.
L La Noir Banned 17 December 2010 #210 Wat een ellende hier in West-Brabant, moet richting Zeeland waar volgens het nieuws op sommige plekken 30cm lig?
Wat een ellende hier in West-Brabant, moet richting Zeeland waar volgens het nieuws op sommige plekken 30cm lig?
Vincent-Aerox Scooterloos 17 December 2010 #211 30 cm :? Best pak sneeuw dan. Hier in het oosten heeft het bijna niet meer gesneeuwd vannacht. Maar dat komt tegen de klok van 13u hier wel. En morgen, overmorgen, maandag :z
30 cm :? Best pak sneeuw dan. Hier in het oosten heeft het bijna niet meer gesneeuwd vannacht. Maar dat komt tegen de klok van 13u hier wel. En morgen, overmorgen, maandag :z
P Pepijn#205 Well-Known Member 17 December 2010 #213 R-R5 said: Na heel veel regen sneeuwt het hier in Amsterdam nu behoorlijk. Blijft helaasch niet liggen ivm natte ondergrond! Click to expand... En hoe is het nu in Amsterdam? Gvd... moet vanmiddag naar Amsterdam.. weekendje weg geboekt Normaal is het een uur rijden maar ben benieuwd vanmiddag
R-R5 said: Na heel veel regen sneeuwt het hier in Amsterdam nu behoorlijk. Blijft helaasch niet liggen ivm natte ondergrond! Click to expand... En hoe is het nu in Amsterdam? Gvd... moet vanmiddag naar Amsterdam.. weekendje weg geboekt Normaal is het een uur rijden maar ben benieuwd vanmiddag
PvdH Well-Known Member 17 December 2010 #214 Hier bij Den Haag ook zoiets.. genoeg voor mij iig om de straat niet uit te kunnen komen.. zo maar is gaan scheppen buiten
Hier bij Den Haag ook zoiets.. genoeg voor mij iig om de straat niet uit te kunnen komen.. zo maar is gaan scheppen buiten
Robert Superrrjoden! 17 December 2010 #215 Het sneeuwt trouwens echt als een malle hier Lekker thuis "werken" vandaag hihi
PvdH Well-Known Member 17 December 2010 #216 Hier ook.. waait ook nog een beetje.. sneeuw komst horizontaal/diagonaal langs het raam hier
Niek Well-Known Member 17 December 2010 #218 Vanochtend zonder problemen naar Zeist gekomen... denk dat ik vanmiddag op tijd naar huis ga...
Vinnie Well-Known Member 17 December 2010 #219 hier in eindhoven sneeuwt het maar lichtjes. er ligt ook niet zo super veel sneeuw, enkele cm maar