20/22 aug. Harz-Ring 24h Scooterrace + Meeting (D)

Originally posted by Razma
Do you know more of the meeting organisation as 'insider German' :p

I contacted the people due tue an article about last years 24h Rollerrace @ "Roller Spezial" and now I receive every update and new by mail.. looks like a good and well planned organisation..

Hi Inne,

No sorry , i know the same as you know !
;)

But , i think , its really a well Organised Meeting !

! !
 
als t zo is als scooter attac meeting zal ik er zijn met aanhang om de boel weer onveilig te maken.

mischien maken we wel weeeeer vrienden
 
Originally posted by paulyamaha
als t zo is als scooter attac meeting zal ik er zijn met aanhang om de boel weer onveilig te maken.

mischien maken we wel weeeeer vrienden

ik denk dat je dan beter kan thuisblijven
 
Razma said:
zijn er nog meer peepz uit Belgie?


buiten ons team (bestaande uit 5 belgen)
heb ik geen nieuws van andere belgen

Reeds contact gehad met scootin en die reserveren alvast 4 bladzijden

sponsoringen zijn hoofdzakelijk rond
(mss nog ergens rollen en/of financiele middelen vinden)
 
Razma said:
Hoeveel benzine verbruik je @ 24u :X

Ik heb het net toevallig uit zitten rekenen. Je zal tussen de 250 en de 300 liter zitten, en daarnaast heb je nog 7 flessen pro2 nodig 8P
 
Mol said:
Als het uiteindelijk alleen een knollenveld blijkt te zijn zonder verdere bedoelingen wel ja, anders denk ik dat het een drukke bende gaat worden.
Niels, je mag best branden op mijn ding, maar vergeet niet dat je 2-3 zuigertjes nodig hebt die 24h om optimaal te presteren en best wel wat litertjes brandstof ;)

Mol mag ik er ook op rijden die 24 uur :p

Neem wel meteen een pallet zuigertjes mee voor het geval dat :p

Wil kicke idee man 24 uur knallen.

Pronk, ik denk dat het met 150 liter ook wel moet lukken hoor...

Dat zou dan 4 tot 5 liter olie ongeveer betekenen

Uhm 750 Euro inschrijven, 300 Euri aan peut + olie... Dan de rest nog :p
 
Of zou de benzine bij het inschrijfgeld zitten???

Hoe kan je nou tussen de 150 en 300 liter benzine meenemen, ook nog is per team...

als het in de fik gaat zijn de oliebronnen van Irak er nix bij.. Sta je daar met je poederblusser.
 
EGT said:
als het in de fik gaat zijn de oliebronnen van Irak er nix bij.. Sta je daar met je poederblusser.

Lol :D

Klinkt vet, wel tyfus ver, maar wie weet kan ik zowaar vervoer regelen
 
ronnie_nrg said:
Kan je de kaarten via jouw bestellen Inne? Of kan je al zeggen hoe je er wel aan kunt komen? thnx

Ik heb net ff op routeplanner gekeken, vanuit venlo is het een dikke 500km :( wel erg ver mannuh. Ligt gewoon midden in duitsland onder Berlijn

wat doen we ronnie gaan we de groep vragen offe wat doen we
Heb er eigenlijk wel zin erin
 
EGT said:
Mol mag ik er ook op rijden die 24 uur :p

Neem wel meteen een pallet zuigertjes mee voor het geval dat :p

Wil kicke idee man 24 uur knallen.

Pronk, ik denk dat het met 150 liter ook wel moet lukken hoor...

Dat zou dan 4 tot 5 liter olie ongeveer betekenen

Uhm 750 Euro inschrijven, 300 Euri aan peut + olie... Dan de rest nog :p
U mag rijden, geen probleem. GP/Niels Leite/Fred/Rodney (Niels van forum mag ook hoor, de hele SOBW bende die ik ken van mijn part) mogen ook, maar ik stel alleen de machine ter beschikking. Als hij door een fout van mij kapotloopt is het jammer, als 1 van jullie em kort rijd dan moet er wel wat tegenover staan :D
Verder boeit het me totaal niet, schrijf je in en ga branden! Ik wil het wel bijtijds weten om het ding op te bouwen. De ernstige onderstuur problemen eruit te krijgen enz enz enz.. :)
 
Mol said:
U mag rijden, geen probleem. GP/Niels Leite/Fred/Rodney (Niels van forum mag ook hoor, de hele SOBW bende die ik ken van mijn part) mogen ook, maar ik stel alleen de machine ter beschikking. Als hij door een fout van mij kapotloopt is het jammer, als 1 van jullie em kort rijd dan moet er wel wat tegenover staan :D
Verder boeit het me totaal niet, schrijf je in en ga branden! Ik wil het wel bijtijds weten om het ding op te bouwen. De ernstige onderstuur problemen eruit te krijgen enz enz enz.. :)


Nou te gek.
 
-benzine zit niet in de inschrijving (dien je dus zelf voor te zorgen) , maar er zijn enkele pompen in de buurt

-verlichting is reeds voorzien (spots zoals in voetbalstadion)

-pitbox te huur voor 30 euro per dag (mag gedeeld worden door 2 teams)
pitbox is afsluitbaar en heeft electriciteit en verlichting

nog vragen?
 
Back
Top