20/22 aug. Harz-Ring 24h Scooterrace + Meeting (D)

ik denk dat het wel wat word, als ons weet te matsen met dat inschrijf geld kunnen we wel wat mensen zo gek maken om mee te doen denk :)
 
Originally posted by Niels
ik denk dat het wel wat word, als ons weet te matsen met dat inschrijf geld kunnen we wel wat mensen zo gek maken om mee te doen denk :)

een goed team (goede rijders) wil ik wel sponseren! incl brandstof!! liefst met #94! dus krijg patrick gek en ik doe mee!
 
Originally posted by German-Freak
Hi,

Think i will be there with my Scooter, hope so that i become a Van ;)

Do you know more of the meeting organisation as 'insider German' :p

I contacted the people due tue an article about last years 24h Rollerrace @ "Roller Spezial" and now I receive every update and new by mail.. looks like a good and well planned organisation..
 
ohhh ik ben zeker van de partij, kan ik weer meeten met die gekke helmonders. dat wordt weer heerlijk partyen!!!!!!
Ik heb dr helemaal zin in!! kijken of we een eigenbier machine kunnen meenemen want zon ding moet zeker van de partij zijn!!!!
 
hmm eind augustus :D dan ben ik hoop ik weer op de been :)
ik ga keihard revalideren, want dit weekend wil ik echt niet missen!!!
 
ssssssssssssssst niet zeggen ik was het niet!!!!!!f vor de duidelijk heid ik ben GEEN RACIST OFZO HE

dat was gewoon lol niet dan ??
 
Originally posted by Razma
Ik hoop niet dat dit weer zo'n zelfde verhaaltje wordt als Rauschenberg... iedereen die wel wil komen en uiteindelijk 99% afhaakt...

het is in elk geval een goede en serieuze organisatie, dat is wel zeker
Als het uiteindelijk alleen een knollenveld blijkt te zijn zonder verdere bedoelingen wel ja, anders denk ik dat het een drukke bende gaat worden.
Niels, je mag best branden op mijn ding, maar vergeet niet dat je 2-3 zuigertjes nodig hebt die 24h om optimaal te presteren en best wel wat litertjes brandstof ;)
 
sorry, maar waar gaat het hier nog over? :X iedereen zit maar te blaten of ze kome ja/nee... LB, dis racen geen meeting of zit ik er nou naast?

@ mol, het idee was om op de quartz van dani te gaan crossen... we kijken anders nog wel even :)
 
Niels, je ziet het verkeerd :rolleyes:

Klinkt erg goed allemaal, misschien toch maar komen kijken... Hopelijk is het zo profi georganiseerd dat kansloos *@$*(-volk niet s'morgens om 6 uur gaat rijden :|
 
Back
Top