2 Rads. @ Runner, hoe aansluiten

jawel

rad.jpg

Lennaert, let wel op de bovenstaande manier passen de kappen dus NIET meer :)

Je kan hem wel vertikaal hangen maar dat koelt gelijk weer een stuk minder goed. en met de kappen erop is de luchtdoorstroming uber belabberd.

De rad op de foto is al het ware omgedraait ofniet? dus aansluiting van het reservoir zitten nu aan de onderkant en zijn ws dichtgemaakt?
maar nu snap ik nog een ding niet, Het gekoelde water van de bovenste rad stroomt richting cilinder? of zie ik dat verkeerd?

Originally posted by Tyrone
heb niemand pics ..???

Ja hoor :)

1049649009Framebuiten4.jpg

Ik heb alleen 2 verschillende NRG rads. De aansluitingen zijn bij de ene anders als bij de ander. Maar het is toch vrij duidelijk te zien?

die slang die je daar zo buigt zou ik een andere oplossing voor nemen.... bijvoorbeeld 2 90graden bochtjes ertussen van plastic of koper/alu...

Ik zat hier zel fook overna te denken en had geen zin om daarvoor een nieuw topic te openen :P

Hoe moet ik dit doen bij een sr? 2 voor elkaar, of de ene boven en de andere eronder, en past dit allemaal of moet ik kappen e.d. weer aanpassen...?

Ook had ik is gehoord dat er een groot volkswagen rad in kon?? saerch kon ik niks nuttigs vinden, tlijkt me dat een 2e rad plaatsen @ sr erg meoilijk is, voor elkaar past volges mij nooit, boven elkaar dach ik ook nie :(...

Back