Alle onderdelen zijn nu binnen ik heb nu 2 carbs, 2 kelkjes, 2 tankjes 4 luchtfilters en nog een aantal kleine dingetjes.
Het 2-Way project zit nu voledig in elkaar, ondanks alle problemen die tussen door nog eens erbij kwamen, namenlijk de 2 carbjes pasde er niet op er zat een nippel voor de benzine ingang in de weg dus ik heb een stuk carb weg moeten frezen en vervolgens kon er geen slang omheen er zat te veel in de weg dus ik heb nog meer weggefreest, later zag ik dat de afstelschroef bijna tegen de carb zat dus heb ik daar ook heel voorzichtich iets weggevreest want onder dat opp. zitten allemaal kamertjes en vervolgens was er nog een probleem met hoe de gaskleppen losgetrokken moesten worden. Bij de ene carb kon dat op een normale manier aan de linkerkant gebeuren, maar bij de andere carb was het een probleem na het monteren van een kabel houder bleek dat er aan de ene kant 10mm gaskabel naar binnen getrokken moest worden aan de andere kant was het 8, maar volgens mij het het nu redelijk verholpen en zijn ze allebij rond de 10mm.
Dus uiteindelijk is alles nog goedgekomen.
Ik kan alleen geen pics maken, omdat ik ff geen camera voor handen heb.
Alleen de onderkant van het spruitstuk moet even afgevlakt worden want die is een klein beetje krom is door de hitte van het lassen kromgetrokken.