19mm Carb

Jordy Rossi

Well-Known Member
Hee!

Ik heb vanmiddag me Jog gekregen (Mina hori)
En ik wou mijn 19mm dellort erop zetten maar ik heb er een zonder olie aansluiting..

Zou ik de slangen doe op de kop zitten dicht kunnen maken? en de olie tank eraf halen? Zodat ik 1.50 meng en ik mn benzine tank doe?

Alvast bedankt!

Jordy.
 
Advertisement - register to remove this

tuutjes op je cilinderkop gewoon met elkaar verbinden.

olietank kan je verwijderen net zoals de oliepomp die zich achter de onsteking bevind.
 
Net gedaan, beetje afstellen, gaat redelijk verzuipt onderin met 73 en met 68 beetje in het midden.. maar ik beetje kloté en opeens komt er rook bij de cil/uitlaat/oliepomp..? die kleine slang van de olie pomp die heb ik afgesloten maar nu komen er kleine druppels uit, niet waar ik het afgesloten heb maar uit het zwarte kapje bij je ontsteking waar dat slangetje uit komt.. het ruikt verbranden maar ik zou niet weten wat het zou zijn..

Alvast bedankt.
 
je olietank zit er nog in en is nog aangesloten op de pomp. je pomp draaid dus nog steeds en verpompt dus ook nog olie. nu je het slangetje van de pomp hebt afgesloten kan de olie niet meer via die kant weg en heeft het een nieuwe weg gevonden.

oplossing olie tank verwijderen.
 
je olietank zit er nog in en is nog aangesloten op de pomp. je pomp draaid dus nog steeds en verpompt dus ook nog olie. nu je het slangetje van de pomp hebt afgesloten kan de olie niet meer via die kant weg en heeft het een nieuwe weg gevonden.

oplossing olie tank verwijderen.

Olie tank heb ik natuurlijk al verwijdert! Maar opgeven moment als ik shoke open zet blijft die lopen 6 sec ongeveer en gaat dan toeren maken! Met shoke dicht valt die uit. Zit een twin air filter op..

Alvast bedankt..
 
Als je een Twin air filter hebt. moet je dan niet eens wat grotere sproeiers gebruiken? omdat dat ook net zo als een power filter veel meer lucht door laat?
 
ja, je zegt als je de choke uitzet valt die uit. Als je de choke aanzet krijgt hij dus meer benzine en blijft lopen, Ik denk eerder dat je sproeier te klein is ?:eek:
 
Nog een vraag.. Ik heb net mijn voorvork eruit gekregen maar die is net geen 26mm!!

Past een Aerox voorvork dan ? Zoja oude of nieuwe type?



Alvast bedankt!!
 
Back
Top