180cc malossi help

Die rvs race bocht waar jij het over hebt scheelt je ongeveer 2.5 a 3 pk.

enkel komt het er dan niet bij maar gaat het er weer af ... beter dus de standaard bocht met de welbekende deuk erin.

Verder zijn er gewoon hpi's te koop voor 180cc, die hoef je dus niet aan te passen.

Zover ik weet is er enkel nog malossi secundaire vertanding goed leverbaar op de markt.

Die poeliehelft waar de TS het over heeft klopt ook.. er is alleen een torque driver te koop van malossi en geen fixed poelie.

Dat vermogen wat gewonnen wordt, zal komen door de positie die het bougiegat in de kop heeft, origineel zit deze uit het midden.
De inhoud/compressieverhouding zal gewijzigd zijn.
Waarbij ik die 3 pk winst erg overdreven vind.
ooh ok dus die bocht kan ik wel uit me gedachte zetten.

En qua poelies zou ik dus alleen die torque driver hebben, en de andere helft standaart.

En die rotor, lijkt me inderdaad beter om voor de HPI te gaan, ook voor mezelf om de koste eraan te beperken, want eerlijk gezegd doe ik niks met die runner niet race ofzo sprints maar rij ik gewoon door de wijk bij mij, of door een andere wijk.

Over die vertanding ben ik nu wel een beetje uitgekomen, ik denk dat ik dat setje van polini neem.

Heel erg bedankt.
 
Back
Top