sp98 180cc loopt alleen stationair op de choke

aerox0412g

New Member
Hallo,

Ik heb recent een Piaggio sp98 met daaronder een hexagon 150cc blok gekocht om te repareren( hij lekte kvs).

Na de reparatie heb ik de volgende dingen verandert aan mijn setup.
- nieuwe rvs voorbocht
- nieuw malossi vl13 membraan ( zonder stuffer gemonteerd)
- nieuw malossi e 13 luchtfilter
er zit nog een dellorto phbh 28mm op en een gilardoni 1/2 180cc cilinderkit voor de rest is het blok standaard

Nadat ik deze onderdelen erop had gezet en de reparatie klaar was wilde ik hem starten, dat lukte maar hij wil alleen op de choke stationair lopen.
Ik kan de choke voor de helft open houden. Als ik hem lager doe, dus dichter valt hij eigenlijk meteen weer uit.
Hij maakt dan het bwaaph geluid wat volgens mij betekent dat hij niet genoeg benzine meer krijgt.

Om dit te proberen op te lossen heb ik de carburateur schoon gemaakt. Ik heb alles met perslucht doorgespoten en alles zag er netjes en schoon uit.
Ik heb ook het membraan opnieuw gemonteerd met vloeibare pakking en ik heb het vacuumtutje aan de zijkant van de carter bij het membraan opnieuw afgedicht.
Ik heb grotere sproeiers geprobeerd van 95 tot 130. Toen ik hem had gekocht zat er sproeier 95 in.
niks helpt
Voordat ik aan het blok heb gezeten liep hij prima. 2 of 3x kicken en hij stond aan.

Kan iemand mij een paar tips geven?
 
Advertisement - register to remove this

Back
Top