18/19 maart valkenswaard

Kerbinos said:
kan niet wachten om weer te rammen @ valkeswaard

-:-
Van mij mag het nog ff wachten tot wat zomerse omstandigheden, ben al twee keer op wintersport geweest dit jaar :+

haman said:
in 13 inch heb je hele mooie batlaxxen

12 inch heb ik , en battlax heb ik wel al gehad , ik heb nu gewoon Michelin Bopper , daar reed ik het eerst jaar ook mee en dat reed gewoon perfect

D@ve said:
Melf man, kom op je gaat toch nie over de prijs zeiken van een setje bandjes??

naja , zou jij 80 euro PER band betalen en dan ook nog een KUT maat? ;)

heb nu een setje michelins voor 65 , 1 setje voor mij en 1 setje voor monique ,tis mij wel goed , dan maar low budget en de maat die ik zelf kan bepalen ;)

bij Gedo hadden ze m niet in 120-70-12 , 90 is best hoog denk ik , mja , dit jaar lekker op boppers , 130 voor , 140 achter , vind ik persoonlijk toch het lekkerste

melf #50 said:
bij Gedo hadden ze m niet in 120-70-12 , 90 is best hoog denk ik , mja , dit jaar lekker op boppers , 130 voor , 140 achter , vind ik persoonlijk toch het lekkerste

sorry inderdaad volgens mij was 70 voorkant is 100 90 12

dan was dus de voorband hoger dan de achterband? of viel dat wel mee door de brede voorvelg , heb er namelijk nooit op gelet bij Bami

piccie van monique haar scooter....

Ronnie said:
Ziet er niet verkeerd uit die phantom.
Melf ik mis een luchthappertje:P

tja , die heb ik nog wel van mijn neo's maar die ziet er na jaren gebruik niet meer uit :p en hij moet nog op mijn neo's :p

mja , de andere kant zitten nog wel wat krassen van een valpartij die ik eerst wegwerk en later spuit ik de complete zooi gewoon over alleen dan helemaal strak (hoop ik :p)

melf #50 said:
dan was dus de voorband hoger dan de achterband? of viel dat wel mee door de brede voorvelg , heb er namelijk nooit op gelet bij Bami
De tweede maat is de hoogte als percentage van de breedte, het is dus geen absolute waarde.

Back