18/19 maart valkenswaard

Candyman said:
waarom?
er zijn mensen die al bijna 10 jaar in de standaard scooter mee rijden en er ook niet over denken om over te stappen:?

dan is dit zijn laatste jaar in de std klasse iig :

7 PROMOTIEREGELING

7.1 Een deelnemer die 3 maal een seizoens-eindklassering heeft behaald binnen de
eerste 3 van de Sportklasse of de Standaardscooterklasse, moet promoveren naar
een andere klasse.

melf #50 said:
dan is dit zijn laatste jaar in de std klasse iig :

7 PROMOTIEREGELING

7.1 Een deelnemer die 3 maal een seizoens-eindklassering heeft behaald binnen de
eerste 3 van de Sportklasse of de Standaardscooterklasse, moet promoveren naar
een andere klasse.
gaat ie standaard rijden dan?

ok ok goeie shit ... en de open 70 cup dan? op spa ging dat toch wel lekker ... op die ene ontmoeting met het belgische asfalt na dan :P

haman said:
op spa ging dat toch wel lekker ... op die ene ontmoeting met het belgische asfalt na dan :P

Daar dacht ik toch geheel anders over, gelukkig heb ik een goed excuus kunnen vinden.

kheb er ook zin in ... zal wel weer een gek weekendje worden. hoop alleen wel een beetje warm

dit jaar lekker kijken bij de sobw, dat gaat me een stuk beter af :P wat foto'tjes maken en beetje suporteren (sorry voor het ABN dhr. R.)

ik zie jullie dan wel :D

Ik ben er ook gewoon het hele weekend zoals het er nu uitziet. Moet eigenlijk alleen nog het blokje eronder hangen, wat stickertjes plakken en een testbankje opzoeken. Ik heb er iig erg veel zin in!

Ik heb ook wel zin het hele weekend langs te komen :)

Moet alleen ff kijken wat de status van me SBO scoot tegen die tijd is...

EGT said:
Ik heb ook wel zin het hele weekend langs te komen :)

Moet alleen ff kijken wat de status van me SBO scoot tegen die tijd is...

Je neemt hem gewoon mee, je hebt toch tijd zat om te sleutelen eraan :D

Back