This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

18/19 maart valkenswaard

Het is inderdaad jammer dat de standaard aardig is uitgedund qua snelle rijders.
Zoals ik er nu naar kijk staat de top 5 al weer redelijk vast voor dit seizoen.
Maar misschien zijn er mensen die in de loop van het seizoen zich nog gaan bewijzen.

Zo lekker hoor dat asje

mooie foto's weer ertussen, vet hoor... jammer dat ik het gemist heb.

Ronnie said:
Melf ga je dit seizoen niet meer rijden?

jawel , nu alleen niet omdat monique voor het eerst reed en ik absoluut niet wist hoe de scooter zou lopen,en om dan 2 scooters te onderhouden en oook nog monique te gaan begeleiden leek me wel iets teveel van het goeie , vooral als er dan ook nog problemen zouden zijn met 1 van de scooters.

en Valkenswaard is best ver rijden dus ook al vermoeiend

Ons verhaal volgt vanavond of morgen denk ik... Aan Robbert de eer, om dat te typen..

1 ding was zeker.... Zoals traditiegetrouw, hadden we weer de gekste dingen, en de domste pech .
Gelukkig was zaterdag een trainingsdag, waarbij we alle 4 de trainingen nodig hadden, om het geheel op de rails te krijgen. (ja... we missen de testbank ja )

Een beetje jammer van de start van de standaardklasse (heb ik op video btw), maar gelukkig heeft Robbert laten zien, dat hij ook op een sp 2000 sturen kan... van plaats 9 naar 4 gestuurd. Hopelijk hebben we op Brakel minder pech, en een andere zon/stoplicht-stand

Sander said:
Hopelijk hebben we op Brakel minder pech, en een andere zon/stoplicht-stand
jah dat zou voor mij ook erg fijn zijn....
heb geen zin om verder verslag te doen.
naar omstandigheden ben ik te vreden in ieder geval....

op naar brakel (waar als het goed is compleet nieuw asfalt ligt )

heb de start ook op video net ff gezien..
ik mag arnoud nog wel erg dankbaar zijn dat ie ze gas weer dicht deed en remde anders had ik nu een platten pijp gehad denks .....dus mijn dank is groot arnoud ..

ow okee..(A)
maare dani hoe gaat het met je schouder....want ik stond met een man en een vrouw te praten wrs je vader en moeder...want ze hadden het steeds over jouw ...en vertelden me dat je last van je schouder had enzo..

Sander, zou je dat filmpje ook willen posten of versturen o.i.d ??

robinho said:
ow okee..(A)
maare dani hoe gaat het met je schouder....want ik stond met een man en een vrouw te praten wrs je vader en moeder...want ze hadden het steeds over jouw ...en vertelden me dat je last van je schouder had enzo..
Mijn ouders komen vrijwel nooit op races, rijd ik niet hard genoeg voor

Maar het gaat redelijk, is nog erg stijf en pijnlijk, voorlopig even niet sporten denk ik. Maar zondag met een pijnstiller geen enkel probleem :W

Last edited: