18/19 maart valkenswaard

Arnoud said:
Hier heerst paniek, zit serieus nog niet op de helft van mn oude vermogen:eek:

zo stond ik vorige week ook met 6,6 pk te kijken bij Dijkman 8P

kon wel door de grond heen zakken :| mja , had de scooter niet kunnen proberen vanwege de sneeuw..

mja , andere ontsteking , 1 van mijn oude cilinders en het liep weer eenn beetje :)

Last edited:
topscooter

#1 yrjo v mill
#2 rik v rijssen
#3 ben barten

standaardscooter

#1 leroy mosterd
#2 freddy koopmans
#3 patrick kanselaar

melf #50 said:
zo stond ik vorige week ook met 6,6 pk te kijken bij Dijkman 8P

kon wel door de grond heen zakken :| mja , had de scooter niet kunnen proberen vanwege de sneeuw..

mja , andere ontsteking , 1 van mijn oude cilinders en het liep weer eenn beetje :)
Ik vond dat die bank altijd al een beetje conservatief was met het vermogen.

6,6 pk is wel erg conservatief:?

Deze week zuller er nog wel wat uitlaatjes door de pekel bruin gaan worden, best bizar.
Heeft er iemand nog een methode om meer uurtjes in een dag te krijgen ?

Twin said:
6,6 pk is wel erg conservatief:?

Deze week zuller er nog wel wat uitlaatjes door de pekel bruin gaan worden, best bizar.
Heeft er iemand nog een methode om meer uurtjes in een dag te krijgen ?

mijn uitlaat heeft al veel zout gezien , en dat terwijl ik m net weer wat mooier had gemaakt :| ,mja , je moet m toch proberen.

tis imo gewoon veel te vroeg nog.

meten jullie btw geblokkeerd?

rob#10 said:
zo dan arno je heb een hoge pet van me op ;) ik hoop dat ik het zo kan schoppen:)

maar maak van gilbert maar jou naam:) want gilbert rijd voorlopig niet meer.... volgensmij geen budget meer...

idd gilbert zal niet rijden geen budget en door omstndigheden ook geen scooter meer hij heeft het er helemaal mee gehad volgens roelof

iemand die het juiste adres van valkenswaard heeft? ze zetten ook niks op de site, ja alleen een routebeschijving.. heb ik dus niks aan he :O

Dit vakantiepark ligt er vlak naast.
De Kempervennen
Kempervennendreef 8
5563 VB Westerhoven

18 maart rijden ze volgens mij weer met die afgeragde volvo's en 19 maart is er ook weer een testdag voor die rally gasten. :)

Jasper V said:
Dit vakantiepark ligt er vlak naast.
De Kempervennen
Kempervennendreef 8
5563 VB Westerhoven

18 maart rijden ze volgens mij weer met die afgeragde volvo's en 19 maart is er ook weer een testdag voor die rally gasten. :)

ik neem me oorkleppen al mee. en een goed luchtfilter:P

Back