18/19 maart valkenswaard

Sander said:
Pronk..

Show jouw mobiel eens aan de rest... Of moet ik het doen :P

Hij staat niet thuis, en heb vandaag geen foto's gemaakt. Laat hem zaterdag wel aan iedereen zien..de achterkant dan ;)

Pronk said:
Hij staat niet thuis, en heb vandaag geen foto's gemaakt. Laat hem zaterdag wel aan iedereen zien..de achterkant dan ;)
zaterdag geen problemen mee zondag mag je de mijne zien hehe:)

doe ik ook ff mee

top scoots
#1 dani
#2 kerv
#3 rob

std scoots

#1 pronk
#2 arnoud
#3 gilbert

Heb pronk z'n ding ff zien knallen vanmiddag en kan iig melden dat het behoorlijk wat netter loopt dan vorig jaar:winner:

#5Arno said:
nou dan kom ik met een poll

top scoots
#1 dani
#2 kerv
#3 rob

std scoots

#1 benji
#2 arnoud
#3 gilbert

zo dan arno je heb een hoge pet van me op ;) ik hoop dat ik het zo kan schoppen:)

maar maak van gilbert maar jou naam:) want gilbert rijd voorlopig niet meer.... volgensmij geen budget meer...

Nog niet, verschillende carbs getest, verschillende uitlaten, blok een keer helemaal uit elkaar gehad, verschillende membranen. Denk dat er toch iets mis is met de cilinder ofzo, maar niels leite ging er toch hard genoeg mee:)

Arnoud said:
Nog niet, verschillende carbs getest, verschillende uitlaten, blok een keer helemaal uit elkaar gehad, verschillende membranen. Denk dat er toch iets mis is met de cilinder ofzo, maar niels leite ging er toch hard genoeg mee:)

Ik had je bussie vandaag zien staan ja, maar de zaak was helaas niet open want had nog iets nodig ;( . Maar het is wel klote voor je als dat ding niej opschiet.

Back