Titus Mooiboii 19 July 2007 #41 HenriH said: Slider 7.44 oid en met de zip 7,2 geloof ik.. Click to expand... Slider 7.35 geloof ik @ meppel, en met het sonic frame een 7.11 waarvan ik het weet en zip idd 7.24 met dikke wielspin, hoop toch wel richting de 7 rond te gaan rijden
HenriH said: Slider 7.44 oid en met de zip 7,2 geloof ik.. Click to expand... Slider 7.35 geloof ik @ meppel, en met het sonic frame een 7.11 waarvan ik het weet en zip idd 7.24 met dikke wielspin, hoop toch wel richting de 7 rond te gaan rijden
-Gideon- Scooter Kotser 20 July 2007 #45 -arthur- said: gooi die kappen er eens op !! blijft een vet ding foto's zijn vet greetz Click to expand... Daar ben ik idd ook erg benieuwd naar... Voor de rest "Hip-Fries-Blaas-Hok" Hij lijkt nu wat meer af te zijn Ps vergeet de volgende keer je auto niet mee te nemen anders hebben we nog niets aan die sleutels :*
-arthur- said: gooi die kappen er eens op !! blijft een vet ding foto's zijn vet greetz Click to expand... Daar ben ik idd ook erg benieuwd naar... Voor de rest "Hip-Fries-Blaas-Hok" Hij lijkt nu wat meer af te zijn Ps vergeet de volgende keer je auto niet mee te nemen anders hebben we nog niets aan die sleutels :*
Rene Jupiler pilsener 20 July 2007 #46 Super vette Sp, op z'meer ging die ook behoorlijk als een malle. Succes verder Gr Rene
[5th]patrick Kraken ? 20 July 2007 #56 mooi zeg die gaatjes in die voorkap ziet er goed uit allemaal titus, greetz
Frank "Because racecar" 21 July 2007 #58 Ziet er rete strak uit man ! Lekker strak en clean :+ Ben benieuwd wat hij doet met je nieuwe inlaat. :W
Ziet er rete strak uit man ! Lekker strak en clean :+ Ben benieuwd wat hij doet met je nieuwe inlaat. :W
Ivo Well-Known Member 21 July 2007 #59 Egt zeer netjes hoor!!! Vooral die grome velgen op de zwarte kappen Groeten Ivo
ErikN Well-Known Member 21 July 2007 #60 Netjes man :W en je zal me nog altijd pmen over een rox velgje :+