This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

16-19 februari 2006 - Motorbeurs Utrecht / RAI

Raceroxie said:
Inne, aangezien je op pm's niet reageerd vraag ik het hier maar;
Heb je nog scooters nodig voor de stand, lijkt me namelijk wel leuk om me scooter daar te showen.

Hopelijk dat het nog chiller wordt dat SoT:W
Staat is al in mekaar dan?
 
Raceroxie said:
Inne, aangezien je op pm's niet reageerd vraag ik het hier maar;
Heb je nog scooters nodig voor de stand, lijkt me namelijk wel leuk om me scooter daar te showen.
daar is geen plaats meer voor.
en de reden dat inne niet reageerd is omdat ik de beurzen doe.
de action arena in utrecht gaat niet door en is er dus geen plaats meer voor sprinters of racers.
de racers en sprinters die er komen te staan zijn ter promotie van de sbo.

hetzelfde geld voor motorbeurs den bosch dit weekend.
ook daar is de action arena afgelast en is dus ook niets mogelijk.

ik heb niet meer ruimte anders had ik hem er graag weer bij gehad....
 
Ik en men pa gaan naar deze motorbeurs. Zijn beide fan van motors en kom ook ff kijken bij de ST stand. Zal es ff zien of er wat leuks te koop is.
 
Oke, duidelijk.

wel jammer maja dan kom ik wel ff gezellig praatje maken bij jullie
 
Welke dag is een beetje slim om te gaan :W? Zat zelf aan de 18de te denken, maar wil wel wat levendigs aan treffen .
 
Heb wel zin om ff te komen kijken, maar dat zou dan op zondag worden..

ff zien of er wat te regelen valt

edit: gaat het nog wel door:? @ 1ste post?
 
De MotoRAI is toch afgelast,.. maar dat heeft toch niks te maken met deze beurs? Zo heb ik het iig gelezen.
 
Ben vandaag even geweest ook. Waren eigenlijk niet zoveel mensen dus, wel even met yrjo van mil staan praten nog een tijdje
 
Net even terug. De beurs opzich zelf vondk niet echt spannend ofzo. Na 3 hallen gehad te hebben had ik t al wel gezien, maar de scootertuning.net stand was wel ff leuk. Stonden leuke scooters, en een ERG geil frame :love:
 
DG SF2 said:
Net even terug. De beurs opzich zelf vondk niet echt spannend ofzo. Na 3 hallen gehad te hebben had ik t al wel gezien, maar de scootertuning.net stand was wel ff leuk. Stonden leuke scooters, en een ERG geil frame :love:

Frame van ''A''? -:-
 
DG SF2 said:
Net even terug. De beurs opzich zelf vondk niet echt spannend ofzo. Na 3 hallen gehad te hebben had ik t al wel gezien, maar de scootertuning.net stand was wel ff leuk. Stonden leuke scooters, en een ERG geil frame :love:

hij was toevallig niet wit en met nx ?

als dat wel zo is kan ik je garanderen dat het niets met the ant te maken heeft
 
Ik kreeg net te horen dat maatje waarmee ik kwam ziek is. Dus ik ga morgen niet in mijn uppie naar de beurs toe. Andere keer beter dan maar.