Deze mail roept bij mij meer vragen op dan antwoorden.
Het is mogelijk om uw voertuig zo in te voeren
Wat bedoelen ze met invoeren, komt het blok eventueel uit het buitenland of bedoelen ze in te voeren in hun registratiesysteem?
het blok blijft dus origineel enkel wijzigt zich wel de cilinderinhoud. Om deze reden dient u bij de afspraak voor de invoer ook een extra wijziging aan de keuring toe te voegen.
Ook in deze zin weer het woord "invoer".
Welke extra keuring gebeurt er dan, buiten dan of er misschien gekeken wordt of het vermogen van dit blok de 11kW niet overschrijdt?
Maar dit lijkt mij ook onwaarschijnlijk omdat erna staat:
U zult aan moeten kunnen tonen wat hierbij ook het nieuwe motorvermogen gaat zijn.
Dus je moet
voor de keuring(en) een rollerbank test uit laten voeren en wie mag die uitvoeren dan?
een zip + 150cc carters en een 125cc cilinder kan dus wel omgekeurd worden naar a1 motorkenteken
Heb je er ook expliciet bijvermeld dat het frame niet van een 125cc is maar van een 50cc brommer?
Heb je al een idee wat deze omkeuring en ombouw je gaat kosten?
Ik weet niet of je al een blok gekocht hebt, maar indien nog niet, zou ik als ik jouw was, wel een verkoopsovereenkomst opstellen, waarvan je de variabelen ter plekke in kunt vullen.
Deze met alle NAW en paspoort gegevens van de kopende en verkopende partij, voorzien van bloktype nummer en serienummer en wat er in de verkoop meegeleverd wordt en wat niet en eventueel onder welk frame dit blok vandaan is gekomen.
Voorzien van datum en handtekeingen.
Dan kun je in iedergeval aantonen dat je het blok legaal verkregen hebt en de nummers voor de rdw eventueel nagetrokken kunnen worden.