11 nov weer een mtb dagje:P

Arnoud

Arend!
De toerclub van het dorp hier organiseert 11 november een mtb dagje, de start is op 500 meter van mn huis, dus hier kunnen we ook verzamelen. Er is dus geen mogelijkheid om een fiets te huren. Sorry dat ik weer hier post, maar we zijn toch elke keer weer met een leuke groep sbo'ers:p
Het is een soort buitenkansje omdat je op plaatsen komt waar je normaal niet legaal mag mtb'en:)

hier even een quote van de site www.tcv-veldtoertocht.nl:
Zondag 11 november

De route zal als vanouds weer voeren vanaf het startpunt in Nieuwkuijk richting het mooie uitgestrekte parcours in de Loonse- en Drunense duinen.

Er wordt gestart tussen 9:00 en 10:00 uur vanaf ’t Patronaat in Nieuwkuijk (Nieuwkuijksestraat 106). Hier wordt na een mooie tocht ook weer gefinisht. Er bestaat de mogelijkheid om bij terugkomst de fiets schoon te spuiten. Hierna kan men de inwendige mens versterken met een kop koffie en een koolhydraatrijke versnapering. Iedere deelnemer kan tevens een persoonlijk certificaat afhalen wat kan dienen als mooie herinnering aan deze sportieve dag.

De deelnamekosten bedragen € 4,00. Leden van de Nederlandse Toerfiets Unie krijgen € 1,- korting.

De start is dus wel vroeg:)
Laat even weten of je komt.
 
Advertisement - register to remove this

Sweet....zulke tochten zijn altijd erg leuk om te doen! Twee afstanden zag ik, 25 en 40km. Welke heeft de voorkeur?

Ik wil opzich best aanwezig zijn. Zal wilko even vragen of hij ook wilt. We hebben het er wel over Arend :)
 
Ik ben samen met Sander op die dag bij een forum-auto-poets-clinic in Zeeland. Dus helaas..... :)

Ja kom maar op met de :L smiles ;)
 
Omg, is er dan caaaarnaval daarzo? :D
Dat word wat dan!

En Pronk, je gaat gvd nou maar een keer mee....poetsen kan je altijd nog! :*
 
ik ben er niet.. moet komende maand al teveel lange afstanden rijden :L en aangezien ik geen dieselsponsor heb en ook geen heul diepe portomonee, moet ik heb ff "iets" rustiger aan doen..
 
Back
Top