'MTB-topic, aankomende tocht zie startpost'

Zo gister weer wezen beuken op de baan, was een valpartijtje gelijk 2 man naar het ziekenhuis. Daarna wezen trainen achter de derny tering dat ding rijd hard, moest echt tot het gaatje gaan om het bij te benen. ondanks we met ze allen in de slipstream reden
 
Dus weer lekker bezig Dempie!


EW, zondag kan ik helaas niet in deze drukke maand.
Ik wil wel zeeeer binnenkort weereen rondje Best gaan doen.
 
Okido, als je een keer op een zaterdag kan laat je t maar weten. Dan ben ik meestal ook vrij. Op a.s. zaterdag na dan. Dan zit ik zelf al op de fiets :)
 
whoehoe morgen knallen op de baan, ik begin er gewoon steeds meer zin in te krijgen:D:D ik ben weer besmet met het sport virus. Alweer een maand van de drank af!
 
Jazeker, helaas nog maar 2 x gefietst op blubberige routes. Met snelle condities komt ie vast nog beter tot zn recht. Ik merk wel goed dat er zware wielen in zitten, maar zaterdag kan ik mn 1400gram setje ophalen+ralf+
 
Arnoud, je moet niet miepen over dat poetsen. Hij is er tenslotte om m te gebruiken! En om daarna weer te poetsen :p
Hoe was de route zondag? Je had in Nijmegen gefietst?

Om gelijk maar een nieuwe date te plannen. Het is weer zover, de Ermelose atb tocht, en wel op zaterdag 13 december.

Info:

De start- en finishplaats is: clubhuis De Muzenhof, Leuvenumseweg 66, 3852AS Ermelo.

Starttijd voor alle afstanden tussen 09.00 uur en 10.30 uur.

Kosten:
NTFU leden € 3,50
niet NTFU leden betalen € 4,50
Jeugd t/m 16 jaar gratis

Ermelose ATB tochten:
Aantrekkelijk en uniek parcours
Pittige tochten
Na de start direct het bos in
Meerdere verzorgingsposten onderweg
Technische ondersteuning bij de start en op de route
Duidelijk gemarkeerde en bewaakte routes
Kleedruimte en douchegelegenheid
Mogelijkheid uw fiets te laten afspuiten
Sfeervolle startlocatie
Voldoende parkeergelegenheid
Start vanaf invalswegen aangegeven
Het dragen van een valhelm wordt aanbevolen.
Met dank aan Gemeente Ermelo, Geldersch landschap en Staatsbosbeheer

Vorige keer wat de route erg leuk en afwisselend. Ik zeg doen dus! Met een beetje geluk heb ik weer een leuk speeltje mee van stage :~
 
Vers carbon...

[IR]http://members.ziggo.nl/lagendijk/pen%20(2).JPG[/IR]
[IR]http://members.ziggo.nl/lagendijk/stuur.JPG[/IR]
 
Last edited:
ik kan het niet zien david, je moet inloggen op je server wil je deze foto's kunnen zien, even in een algemene map zetten doet de trick. Ohh dit is trouwens dempster op een vreemde habbekrats abbo die niet van mij is apart!!
 
Back
Top