'MTB-topic, aankomende tocht zie startpost'

Daar gaan we weer.

Aankomend weekend is er genoeg te doen:

Zaterdag toertocht ermelo
Zondag toertocht Goirle

Gaan we ergens heen in de ijzige kou?
 
Die tocht in Gulpen gaan mn Brabantse matties ook rijden. Schijnt wel een supermooie tocht te zijn. Het zal idd wel extreem koud en nat zijn, dus als ik zo verkouden ben als nu ga ik niet.+ralf+
 
Dat zei m'n collega ook ja. Nat zal het niet zijn denk ik. Het vriest gewoon in de nacht en overdag rond t vriespunt of een graad of 2. Maar ik vind het wel erg ver weg weer. Plus die kou, en bevroren ondergrond zijn niet mijn favo's :D
 
Als we toch tochten aan het promoten zijn. Ik kan hem helaas, echt helaas, niet meerijden maar ik vind dat jullie de Shimano Fiets Challenge moeten gaan rijden.

Zaterdag 2 mei. 40 of 60km. Start en finish in Vaals. Prachtige omgeving, een soort van BBC. Maar dan mooier. (dit moet ik natuurlijk zeggen ;))

www.fietschallenge.nl

Inschrijven maar!!
 
Kerv, jij hier :p
Met een beetje geluk en goed weer wouden we gaan fietsen ja. Maar dat wordt, ons kennende, ws zaterdag pas beslist.
 
Ik heb onderhand toch wel weer heel veel zin om te fietsen. Ik ga zondag een paar rondjes fietsen in Dorst of het moet wel heel slecht weer zijn.
 
Dan kom je Arnoud vast wel tegen. Of ga je met die brabo groep? :p

Denk dat het er voor mij niet in zit. Vanavond laatste zaterdag in Nederland dus ik ben niet vroeg thuis*D
 
Back
Top