This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

10 juli GEEN meeting nijmegen

Status
Not open for further replies.
tjah op speelmansplaten ging het toen der tijd ook prima maarja we kunnen MBV scooters natuurlijk altijd nog even over hebben en zeggen dat ze voorzichtig en rustig er mee moeten doen

idd, als jullie het mbv ff flink in hun stugge harses stampen dat ze ontzettend voorzichtig moeten zijn en voor deze ene keer wel eens naar de eigenaar moeten luisteren.
dan word het misschien nog wel wat

Peter zijn neos(f12 ac heet hij hier geloof k)

stond ongeveer 10 min te gassen, oh ik ben vergeten te meten.. ff opnieuw

ja meneer, hij is nu 80 graden, nou en gewoon gaan, ja echt niet hoor, nou ga dan maar weg..

zonder uitdraai niks. dag geld

Nja dan zie ik t wel, eerst maar ff kijken hoe ze t doen
Ding staat er toch in de spuitplamuur denk ik, of ik moet voor ene goeie hard aan de slag deze week

Het sprinten is op EIGEN RISICO.
U zal voor een ongeval niet verzekerd zijn.
Alleen bij een aanrijding van een persoon die langs de baan staat,dus
degene die NIET op de sprintbaan staat.
Een persoon die NIET mee doet aan de sprint of met u aan het sprinten is.
Bij deze hebben we uw handteking nodig.

Naam: ...............................................................

Technische Keuring: OK - NIET OK

Type Scooter: Brommer/Standaard/Extreme

Handtekening: ...............................................................

Last edited:

Voor degenen die alvast inschrijfformulier bij de hand zullen hebben.
Zal wat sneller gaan.
Alvast bedankt.

Last edited:

nu nog een inschrijfformulier:?
had je daar niet wat eerder mee kunnen komen....

of lees ik nu oiveral over heen dat dit ergens andrs voor is.....?

volgens mij moet je forumlier uitprinten en mee naar daarnemen, zodat inschrijven sneller gaat.

hoop wel dat alles netjes geregeld is, zoals op LInt ging toen iedereen op rennerkwartier blazen omdat iedereen 2 uur moest w88 op een laptop. terwijl andere die gekeurd waren wel mochten sprinten. dan gaan sommige gewoon blazen waar ze willen enzo. zou eigenlijk niet mogen gebeuren. maar je houd het moeilijk tegen, als je 3 uur rijd om te blazen .

jah dat is inderdaad de bedoeling, je kunt ook op de meeting zelf inschrijve maar als je hem uitprint, invult en mee neemt word die nog ff gecheckt en krijg je lintje er om heen en klaar dan ben je bij technische keuring met minuutje klaar.

en je kan nergens anders rijden, er loopt ook zoon 20 man alleen al aan vrijwilligers rond die allemaal opletten ofdat er niemand rond gaat rijden op het terrein, dus ALLEEN starten bij de sprintbaan!!

zo zijn de meeste mensen idd, met scoot aan in de hand lopen is niet erg, ding moet toch warrm draaien.

maar ik heb vaker gezien zit er een brede gast op de scoot, rijd ie langs zegt de organisatie niks, komt er iemand anders die spreken ze wel weer aan.
maar het zal goed gaan , zo gaat het meestal!
en op dat schema zag ik dat er plaats zat was .

tot zondag

en met vrijwilligers bedoel je wat voorn volk?
normale wielerbaan bezoekers?
denk nml niet dat dat echt veel indrukt maakt bij de hardnekkige bezoekers onder ons.

Organisatie ik hoop dat jullie streng zijn en de regels die jullie hebben ook goed toepassen. Ook al zit weet ik wie op een scooter gewoon aan spreken.
En desnoods bij inschrijvingen/keuring nog ff duidelijk vermelden dat je op bepaalde plekken niet mag rijden ivm met vergunning politie enz...

Verder zal ik zondag ook aanwezig zijn met 1 roxje denk ik waar we ook mee in Best waren...

Aerox Wijchen said:
en met vrijwilligers bedoel je wat voorn volk?
normale wielerbaan bezoekers?
denk nml niet dat dat echt veel indrukt maakt bij de hardnekkige bezoekers onder ons.

jah de vrijwilligers zijn vaste wielerbaan bezoekers (de meeste) maar we hebben ook beveiliging rondlopen en die zijn ook wel breed dus dat komt wel goed ook met de hardnekkige bezoekers

Status
Not open for further replies.