stoer doen en uitproberen, dat is gewoon bij iedereen zo en je kan mij niet wijsmaken dat het anders is.
Rook je zelf?
Zoniet hou dan aub je bek over dat roken geen nut heeft...
Als je niet rookt kun je daar gewoon weg niet over oordelen.
Zou je wel hebben gerookt en je ontkend nog dat het geen enkel nut heeft, sluit je dan aan bij rest van de robots hier in nederland
niet roken is gratis
Jij en misschien een hoop anderen zeggen dat ze een cigaretje lekkerder vinden, maar ik denk dat je zonder je nicotine verslaving een stuk lekkerder in je vel zit.
Ik spreek btw niet uit ervaring omdat ik simpelweg nooit gerookt heb.
Je hebt nog nooit gerookt, maaar je denkt wel dat je zonder je nicotine verslaving een stuk lekkerder in je vel zit.:X
Ik rook wel, half pakje marlboro medium per dag.
En ja dood ga je toch of je wel of niet rookt.
Ik rook persoonlijk eigenlijk alleen maar op het werk, ik verheug me op mijn sigaretje in de pauze. Dat maakt mijn werkdag wat draagzamer (want ik moet nog 50 jaar)
Mijn oma doet het omdat ze elke dag de hele dag alleen in een kamertje zit, die heeft haar troost bij sigaretten.
Mijn manager op het werk die heeft een flink stress baantje, die rookt af en toe een sigaretje dan word ie rustiger en kan zich dan beter concentreren op het werk.
Jullie niet rokers kunnen het geloven of niet, oordeel gewoon niet als je nog nooit gerookt hebt
opzich vind ik het zelf niet erg als er niet meer gerookt mag worden, ik rook zelf tog niet. Maar ik denk wel dat het uitgaan er erg op achteruit gaat met al die mensen die idd naar buiten gaan om ff te roken enzo niet echt gezellig denks
Kan je niet gewoon een bakkie koffie nemen in je pauze? En je bent begonnen om in je pauze een sigaretje te roken? Als je je er zo op verheugt, zoek dan ander werk, want dit is uitzichtloos.
Omdat je oma op haar kamertje zit, gaat ze maar roken? Pak een boek.
Manager, is hetzelfde als het restaurant waar ik werk, ben de enige die niet rookt nl, kan je ook gewoon rustig gaan zitten en tot rust komen. Even afsluiten van de wereld. Dat doe ik, en geloof me, het werkt.
Allemaal hele gare excuses, het slaat NERGENS op.