1 Januari 14.00u allemaal naar Loosdrecht!

SanderB

Well-Known Member
Ja, je leest het goed, 1 januari om 14.00u verwacht ik iedereen bij de Veilige Haven in Loosdrecht, want dan gaat er gewakeboard worden :)
Om een alternatieve "nieuwjaarsduik" te bieden mag je op 1 januari gratis wakeboarden achter een Air Nautique (zo ongeveer de beste wakeboardboot die er is), en die kans laat ik natuurlijk niet aan mn neus voorbij gaan. Dus, 1 januari sta ik lekker te verkleumen op mn bordje op de Loosdrechtse plassen, hopen dat ik niet val want dan gaat het echt koud worden.

Duss... komt u allen, vorig jaar waren er ook een aantal pro's (o.a. Nederlands kampioen Duncan Zuur) die even vrolijk een tantrum (salto/flip) maakte bij water van 2 graden... Daarna moesten de deelnemers wel uit het water gehaald worden omdat ze te stijf waren om er zelf uit te klimmen, dus dat beloofd wat :)
 
Advertisement - register to remove this

Whoei, lijkt me erg vet om te zien Sander...ik denk helaas dat mijn lichamelijke toestand een btje erg beneden peil is 1 januari :D

Hoe zou dat toch komen? :)
 
Sja de datum is wel een beetje rot inderaad... Maar anders is het geen nieuwjaarsduik he, daarom ga ik ook niet al te laat (tot een uurtje of 5 denk) door op oudjaar, anders sta ik daar met mn katerkop op dat bord...
 
Whoeiz vet, ik zal eens vragen aan m'n broer. Hij wil altijd wel achter een air nautique boarden maar ik denk toch dat hij het te koud vind:D mja achter onze boot(je) kan hij wel bijna een soort backflip dus misschien gaat ie toch:#
 
Jep, denk alleen niet dat ik oto daar kwijt kan. Anders kijk ik wel vanaf de strook. Is de skischool ook nog aanwezig en gebruiken ze hun steiger op de 5e plas? Anders heeft het weinig zin om op de strook te gaan staan natuurlijk.
 
kaart.jpg


Veendijk 3 Oud-Loosdrecht
 
Nou jullie hebben niks gemist want ik was er niet... Was echt te ziek om mn bed uit te kunnen komen om 1 uur, en het weer was ook superkut dus volgend jaar beter :'(
Het schijnt wel dat het nog best druk was, dr was ook een gek die in zn zwembroek ging heb ik gehoord.
 
Back
Top