Zip sp B² tuned

Status
Not open for further replies.
Ik heb hem zelf op slot gezet, en m'n ouders vinden het niet zo'n groot probleem als ik er een klein stukje op rij... alleen doe ik het niet :p omdat ik ''verstandig'' ben.
 
Mooi ding heur! volgens mij hebben we hier te maken met een Speed junky? :+

Vanwaar je keuze voor dit carter in plaats van een door jezelf geprepareerd blok?
 
blijft een mooi ding. Van je carterkap leer je weer idd. en goed dat hij niet tijdens een sprint aan bonken is gegaan :p Als Art en ik je nodig hebben bellen we wel weer :p
 
Vanwaar je keuze voor dit carter in plaats van een door jezelf geprepareerd blok?

Nouja het was eigenlijk zo dat ik gewoon een vers sp 2000 cartertje zocht :)
Pronk woont bij mij om de hoek, en zijn spul is voor zover ik weet gewoon altijd goed... geen dolle schroefdraden of dat soort ongein.
Het was ook nog eens op een speciale manier met defqon bewerkt door Mario v/d Heijden (leuk plus puntje). Ik heb het alleen ff op evo formaat gehakt, en zo ben ik weer voorzien van een ''nieuw'' setje.
 
Ik heb de eerste post ge-edit :) Foto's waren namelijk allemaal down, dus ik heb deze meteen voorzien van een nieuw verhaaltje + nieuwe foto's enzo.

@ speedboer :p thnx
 
Vertel vertel, ben gek op damage (bij andere) :p.

Maar heb je mooi voor elkaar die kawa. mooi ding man.
Hoe krijg je alleen in goedsnaam je carterdeksel zo geowned 8P. Maarja, ac dekseltjes zijn veeeel mooier ook :D. Beetje B2 tuning erover en gaaan. Komend seizoen gaan we wel een keertje een metertje of 150 rijden, want me zip doet het eindelijk een beetje naar behoren :).
Succes met je motorrijbewijs en de zipper.

Hoioi..
 
[ir]http://i10.tinypic.com/2zpio75.jpg[/ir]

een en al drama :winner:
Ik blijf het een super vette zip vinden jasper.

zie je vast wel weer eens op school lopen
mzzls
 
Ik vind dit echt een van de mooiste zippaaaahs op dit moment! Nieuw carter, cilinder opgefrist..Goed bezig!
Hij schijnt ook nog zoo uber snel te gaan..?

Ik wil wel een sprintje doen komend seizoen @ de sbo sprints..Zoetermeer ben je er toch zeker wel bij heh?

He suc6 verder en ik blijf dit project natuurlijk elke dag volgen!

Hoi hoi!
 
Mooie zip man. Ik heb nu een zipje met athena 70 cc ,een power 1 vario en een bidalot maar ik denk niet dat die je gaat bijhouden . Tjonge wat zal die hard gaan. Hoop ooit tegen je te mogen sprinten .
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top