zip fastrider advies nodig

2temps

New Member
ik had een standaard fastrider gekocht om hem volledig zelf op te bouwen dit is mijn setup verlopig:
standaard 50cc
17,5 dellorto (moet mijn sproeier nog afstellen momenteel een 80 denk ik maar heb een setje vn 70-88 nog geen tijd gehad)
polini vario
polini spruitstuk
polini vsnaar
standaard luchtfilter
lange sito plus
(ga deze week nog malossi VL11 platen kopen voor op orgineel membraam)
heb nog een polini drukveer liggen (blauwe) maar zat te denken dat het beter ging zijn als ik deze pas steek alsk mijn 70 heb (DR) maar die gaat er pas op als mijn 50 het heeft opgegeven
trekt al goed zeker voor een 50 maar wil er meer uit krijgen, wat ik ook op het oog heb voor als mijn 70 erop zit is een malossi VL13 membraam, malossi trekveren en malossi vertanding maar ken daar net iets minder over
ben benieuwd naar jullie mening
 
Advertisement - register to remove this

VL11 platen zijn prima ook met Dr70.
Op std 50 is een witte drukveer ruim voldoende.
Als je harder wilt is een Leovince TT of Yasuni R aan te raden. Een std cilinder kun je best flink laten lopen, niet meteen naar een Dr70 grijpen.
 
Vertanding is op een DR70 enkel geld verspilling. Het verschil is namelijk helemaal niet zo groot met de originele vertanding als je in je hoofd denkt. En opzich is een DR70 met Sito+ minder opvallend dan een 50cc met Yasuni R dus mijn keus zou ook een DR70 zijn
 
Back
Top