Zip sp B² tuned

Status
Not open for further replies.
Goed bezig Jasper. Je velgjes heb ik verpatst want kon er 150euro voor vangen, vind je niet erg toch? +pippi+
 
Goed bezig Jasper. Je velgjes heb ik verpatst want kon er 150euro voor vangen, vind je niet erg toch? +pippi+

:rolleyes: Als je weer andere velgjes regelt waarmee ik kan rollen... je ziet maar


En btw worden idd alleen de velgen een andere kleur. (goed gelezen BT :p)
Binnenkort ga ik ze namelijk afdraaien, daarna moeten ze weer opnieuw gespoten/gecoat worden... dus ik dacht, ik geef ze meteen een ander kleurtje joh.

Dat witte (van bart's velgje) vond ik wel tof staan, dus daarom maak ik ze wit

Goed gekeurd ? +pippi+
 
vet zipje, vette motor :p. de sprints van mij tegen jou afgelopen seizoen gingen niet allemaal even goed. ik neem dit jaar graag revanche :)

Succes met het inorde maken van de zip voor sbo 2007.

Gr, wieger

Edit: tegenwoordig heeft elk 10inch voorwiel het dunnebandje-ziekte :p
 
Dat zag er echt fout uit :)

Witte velgen ? ;(

vet zipje. de sprints van mij tegen jou afgelopen seizoen gingen niet allemaal even goed. ik neem dit jaar graag revanche :)

Succes met het inorde maken van de zip voor sbo 2007.

Gr, wieger

Kan het ook zijn dat je tegen bas hebt gesprint ? want ik heb geloof ik nooit naast je gestaan. (zo wel, sorry :p )

Btw ga ik geen sbo rijden in 2007, alleen een keer in Zoetermeer.
 
je brommert blijf een mooi ding jasper!
en die witte velgen zijn juist mooi, springt er lekker tussenuit bij je rood/blauwe kappenset!

gr berre
 
Witte velgen ? ;(



Kan het ook zijn dat je tegen bas hebt gesprint ? want ik heb geloof ik nooit naast je gestaan. (zo wel, sorry :p )

Btw ga ik geen sbo rijden in 2007, alleen een keer in Zoetermeer.

You forget SBO Burgum city, close to Burum city, you know veri good again?

mi love you long time Jeppie

*Spuugt nog ff op de grond en kijkt afkeurend naar al dat geslijm*
 
Kan het ook zijn dat je tegen bas hebt gesprint ? want ik heb geloof ik nooit naast je gestaan. (zo wel, sorry :p )

Btw ga ik geen sbo rijden in 2007, alleen een keer in Zoetermeer.

haha, ja zou misschien wel kunnen :p. jammer, maargoed Zoetermeer zetten we ze wel naast elkaar :W.

spreekje, wieger
 
Vertandings deksel voorzien van een lagertje + achteras aangepast.

2utkydv.jpg


Mooi gedaan:)
 
Van

2nko0pg.jpg


Naar

2m7aoev.jpg


30cup36.jpg


:+ Gatenkaasje


Carterkappie wordt ws rood/blauw.... of ik laat hem wit poedercoaten, moet fftjes nadenken nog. (wat denken jullie ?)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top