Zip sp B² tuned

Status
Not open for further replies.
Ik heb ook nog foto's waar jasper dronken kwijlend op een bank ligt, maar daar is dit topic niet voor geloof ik...

Zadeltje is vet geworden m8 :W
 
*denkt terug aan Hollywood een paar jaar terug, toen jaspaa helemaal kapot ging @ hardcore zaal, en in de bovenzaal lag te pitten* :D:D
 
Lycorda said:
Al iets definitiefs gedaan met je zadeltje?

Nee nog steeds niet :D

ik heb een nieuw binnenschild gekregen van mitch :) vond ik erg liev :# deze ga ik vandaag maar eens even in stukken zagen en op mijn scooter schroeven.... dan vind ik het wel weer ff mooi geweest.

dat zadel komt andere keer :p
 
Zo, ik zal dit topic ook maar 'ns een keertje een trap geven.

Genemuiden ging voor mij wel lekker... scooter liep wel goed ookal draaide hij 800 toeren teveel. Ik heb een tijd kunnen neerzetten van 7,5 sec, hiermee was ik door naar de 1e omloop. Toen kwam ik naast Dennis Melgers te staan (winner van de std scooterklasse die dag) en toen was het einde oefening :p

060902_Brommersprint_1_136.JPG


Verder heb ik geen actie foto's gevonden, als iemand nog wat heeft, post ze ajb :)

attachment.php


attachment.php


Ik was tevreden :winner: (this is my happy face
emo.gif
)

attachment.php



Hier nog een filmpje waar ik tegen dennis rij... het scheelde geloof ik 2 of 3 tienden ofzo :( baal nu nog, maarja eerlijk = eerlijk : dennis is sneller

http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=C6CA9FFD7D308A21
 
Last edited:
Jasper zegt:
niemand reageert meer op mijn project page :'(

(Toont medelijden)
ECHT SUPER VET PROJECT MEEEEN ECHT WAUS DAT ROOD EN DAT BLAUW WAAUWW :)
 
Ging lekker gister Jas, was een gezellig dagje en je hebt een mooie tijd neergezet. Het velgje van Bart staat ook goed tof. Binnenkort moet je eens gaan banken en nog wat vermogen erbij zoeken, dan kan het waarschijnlijk nog wel wat sneller :W
Dan zal ik wat beter m'n best gaan doen met het starten
emo.gif
 
Last edited:
BojT said:
Sorry Jasper, er zat een mina scooter in de weg toen ik je schoot. :+

Als je 2 seconden had gewacht dan was ie buiten beeld geweest }) had je mooi plaatje kunnen schieten :#

Mitch said:
Binnenkort moet je eens gaan banken en nog wat vermogen erbij zoeken

Waarom moet ik dan volgens jou wat vermogen erbij zoeken ? ;)
 
Wel hele vette foto die eerste :), beter dat je zip het weer beetje naar behoren doet. Ben dit jaar echt gewoon TE weinig met me scooter bezig geweest en heb ook echt maar 2 meetings bezocht. Maar heb de zip nog, en ben zoiezo van plan er een keer mee naar een meeting te gaan, mischien zie ik je dan wel weer eens.

Hoioi
 
Mitch said:
Nou, als je nu al 7.5 rijdt... :rolleyes: Een keer banken en die HR2 testen kan imo geen kwaad (of hap ik nu?).

nee een keer banken met de hr2 kan geen kwaad idd... :p maar ik bedoel gewoon : weet jij uberhaupt hoeveel vermogen er achter m'n scooter zit dan ?
 
Zo Jasper dat ziet er weer netjes uit, iig jammer dat je geklopt werd maar goed het hoort erbij.
Spreek je nog wel ciao :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top