Wie gaan er ALSNOG naar Deventer?

Iemand die via Rotterdam mij wil oppikken, of ik kom desnoods naar je toe, als t maar nie 2 uur reizen is ofzo, iemand uit Klaaswaal??? toevallig :)
 
Originally posted by Alexander


Desnoods verzamelen de mensen die wel komen gewoon daar. En rijden we gewoon in 1 stoet de polder in....


als we dat doen moeten we ook ff een tijd afspreken ,
 
Last edited by a moderator:
Laten we eerst ff definitieve woord afwachten hoe of wat er nu gaat gebeuren.

Maar als het niet lukt moeten we idd ff tijd afspreken en een PLEK vinden die afgelegen is. Dan wil ik best daar me scoot starten en gaan raggen.

IEMAND PLATTEGROND van deventer die plekkie kan gaan uitzoeken??????
 
Originally posted by Alexander
Ik kom wel, ik laat neit de mensen in de steek die wel gaan komen. Ik zal er zijn, hopelijk met scoot als ie af is...

Ga wel in de polder vlammen ofzo...
heb je er een polder in de buurt dan?:rolleyes:
 
ik kom anders ook wel zeker, maar mischien kunnen we hier in de buurt ofzo wat houden, bij een grote beek in de buurt van oldenzaal (hulsbeek)en daar wat biertjes achterover tikken.

mja eerst ff op het slot antwoord wachten en dan zien we wel weer
 
Ik kom niet denk ik. Is erg ver, en ik heb het al heel druk met tentamens enzo. Voor een mega meeting schuif ik wel wat aan de kant, maar nu is het wel even anders. See ya'll @ een volgende race dan maar, na Wemeldinge he:)
 
Mja BBQ lijkt me wel kewl, maja... Ik ben beetje afhankelijk qua vervoer en ik ga dus NIET vet veel geld aan dat bagger OV uitgeven...
 
Ik heb wel zin om te komen, maar als het illegaal is... heb ik geen zin in een ritje op de rollenbank. Dan ben ik dus aangewezen op het openbaar vervoer... in dat geval wil ik wel graag weten waar we dan meten :)
 
Ik wil wel iets doen, maar heb geen zin om ff 60 km voor 'niets' te rijden... als er iets leuks georganiseerd word kom ik, mits het niet te ver weg is dan....

Greetz
 
waarom zouden we met zen allen naar deventer gaan. wat heeft deventer wat (bijvoorbeeld) rotterdam niet heeft? precies een gemeente die weet dat we daar willen meeten terwijl zij het niet willen. als we nou ergens anders meeten hebben we daar geen last van. als we het toch zonder vergunning gaan doen kan dat natuurlijk overal. ik weet hier in de buurt nog wel een paar mooie plekkies die we kunnen gebruiken al dan niet legaal...
 
Kut man ik wil wel gaan maar ik heb nu geen vervoer meer.... Ik snap het wel hoor ronaLd:D Is er niemand meer uit eindhoven of omgeving die nog een plaatjes overheeft in de kofferbak ofzo?? :p
 
Wij van de NSC uit Nunspeet zullen zeker in deventer zijn, maybe met 30 man..., de meeting die wij organiseerde was ook illegaal, van de cops mocht ut. Wat willen die juten doen dan als wij met zijn allen daar staan, ALLEMAAL op de rollerbank, mogen ze dan een beste vracht ME meenemen om mij op die rollerbank te zetten. Met zoveel man, als iedereen komt.
Spreken gewoon ergens af in DEVENTER. Mcdonalds bijvoorbeeld.

Of kom gezellig naar Nunspeet!!!!!!

Greetz NSC NUNSPEET

[edit] niet spammen AUB. En haal die spam ook meteen maar uit je signature [/edit]
 
Originally posted by Boyd
waarom zouden we met zen allen naar deventer gaan. wat heeft deventer wat (bijvoorbeeld) rotterdam niet heeft? precies een gemeente die weet dat we daar willen meeten terwijl zij het niet willen. als we nou ergens anders meeten hebben we daar geen last van. als we het toch zonder vergunning gaan doen kan dat natuurlijk overal. ik weet hier in de buurt nog wel een paar mooie plekkies die we kunnen gebruiken al dan niet legaal...

dat is juist de point... een grote legale meeting waar alles netjes geregeld en georganiseerd is...
zo'n meeting is wel ff wat anders dan gewoon ff wat bijeenkomen...
 
Originally posted by Makker
ILLEGAAL of niet, we zijn er !!! (Raz is the best) (illegaal Heerscht)

Mja Eindhoven was ook illegaal, boeiuh, toen hoorde je ook niemand klagen :D

Dat was juist :W

Vooral 's avonds :)
 
Back
Top